Gå til innhold

morgengave..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det denne morgengaven, jeg er så lite oppfinnsom når det gjelder gaver! Hadde tenkt at det bare skulle være noe personlig som ikke trenger å koste skjorta, men har ikke så mange ideer. så da tenkte jeg kanskje noen av dere sitter inne med noe lurt?

For øvrig snakket jeg med mann-to be om dette, han svarte så fint; morgengave? trenger vi det da? JAAA!! tullegutt.. :)

:bryllup: gleder meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utrolig omtenksom gave!

Samme argumentet har vi, det koster så masse med alt rundt bryllupet at det viktigste er ikke prisen, men heller at det er lagt litt omtanke i..

Skrevet

flere forslag? hva skal dere gi?

Skrevet

Ja, her er jeg også helt blank...!

:klø:

Skrevet

En venninne av meg fikk et svært piano :overrasket:

Skrevet
En venninne av meg fikk et svært piano  :overrasket:

Kunne jeg faktisk ha tenkt meg - hvis jeg hadde hatt plass!!!

Har lyst til å lære meg å spille piano :)

Skrevet

Henger meg på her jeg, trenger tips!

Det eneste jeg har vurdert har vært å gi han en opplevelse framfor en ting. F.eks:

Låne/leie en båt, dra til en øy og ha piknik der, bare vi to. Eller leie/låne en rå bil og kjøre en lang tur og ha en romantisk piknik eller lignende.

Som dere kanskje skjønner er min kjære autofil både til lands og til vanns ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er også usikker...

Har tenkt litt på digitalkamera, klokke, tur med rallybil eller kjøretimer med MC... Han trenger også en ny mobiltelefon, men synes kanskje det er litt dumt. Er jo noe en bare har noen år...

Skrevet

Har absolutt ikke anelse.

Kunne muligens blitt noe innen foto, han er fotogal min kjære. Han har digitalt speilreflekskamera, men ønsker seg alltid duppeditter til dette (linse, filter, og sånne ting som jeg ikke vet hva er) Vet bare ikke om det er en velegnet morgengave, på en måte...

Må ta en prat med ham om dette tema, om/hva vi skal legge i dette. Tross alt, morgengave er ikke sååå viktig, vi har nettopp blitt gift, den største gaven over alle, og vi betaler det selv. Vi skal deretter videre på bryllupsreise, en opplevelse i seg selv, vil jeg tro.

Skrevet (endret)

:-)

Endret av Callie
Skrevet

Jeg plukket en pen sten fra den stranden han fridde på som jeg har fått laget et tøft smykke av.

Ikke så dyrt, men veldig personlig ihvertfall. Kanskje en idee å gjøre med andre små minner?

>"<>"<>"<>"<>"<>"<

Skrevet

satt og kikka litt på tidligere innlegg på tips, og der var det noen som skrev dørskilt med navnet på, som fikk meg til å tenke kanskje det kunne være litt symbolsk og artig å få malt en postkasse med noe som symboliserte oss og med vårt felles navn?

Men da kommer eg til , hvor får man fikset det da? noen som kjenner til det?

*så masse å lure på.. * :)

Skrevet
satt og kikka litt på tidligere innlegg på tips, og der var det noen som skrev dørskilt med navnet på, som fikk meg til å tenke kanskje det kunne være litt symbolsk og artig å få malt en postkasse med noe som symboliserte oss og med vårt felles navn?

Men da kommer eg til , hvor får man fikset det da? noen som kjenner til det?

*så masse å lure på.. *  :)

Visst du skal ha dørskilt evt postkasse så er det mye artig på http://www.malurten.no

• 2 uker senere...
Skrevet

nå har jeg kommet med en ide til, og lurer på hva dere synes om dette..

Et dørskilt som er litt forseggjort, gravert inn navnene våre, der vi har samme navn? tenker det kan være litt symbolsk på vårt felles liv sammen..

Skrevet
Jeg skal gå til fotograf og få tatt noen delikate, snille bilder av meg selv i brudeundertøyet, de skal være veldig uskyldige. Så skal jeg sette dem inn i et pent, svart album, og så kan han sitte om 30 år og se tilbake på hvor flott jeg var. :-)

NB, er ingen sylfide, og er ganske slapp i fisken, men satser på at fotografen klarer å få frem mine beste sider. :-)

Jeg vurderer også dette i tillegg til at jeg er veldig inne på mansjettknapp-idèen om dagen. Fikk et tips fra en annen bruker her inn av hans forlover kan overrekke de personliggjorte mansjettknappene i det han er i ferd med å gjøre seg klar slik at han kan bruke de på selve dagen. Annen del av morgengaven min blir da eventuelt disse blidene som han kan få på senga dagen etter. Det er ihvertfall noe som jeg vet min mann vil sette veldig stor pris på :overrasket:;)

Skrevet

Dersom det blir noe av bryllupsreisen til Amerika vi drømmer om, så har jeg tenkt litt på om jeg skal gi ham helikopter-tur over Grand Canyon i morgengave.

I tillegg skal han få noe personlig (men ikke så dyrt), tenkte på et sånt fotoalbum med smakfulle bilder av meg selv som det står litt om over her. Eneste er at jeg kommer ikke til å gå til fotograf for å ta de bildene, så jeg og søstern får ta amatørbilder og ordne i Photoshop. Blir ikke fullt så pinlig ;) Ikke det at jeg skal ta vulgære bilder altså, men likevel.. :rodme:

Skrevet

JEG har kjøpt lommelerke og lomme ur som jeg har gravert på..

Ser at smykke senteret aventerer med smykker du kan få laget etter bilde av dere. blir da som en mynt i gull.. kjempe fin gave til dere begge..

Kunne faktiskt tenkt meg et slikt selv..

:klem: Bire

Skrevet
Drill

Tror jeg gubben hadde blitt kjempeglad for!

Særlig i morgen gave etter bryllupet vårt!

:ler::grine:

Skrevet
JEG har kjøpt lommelerke og lomme ur som jeg har gravert på..

Ser at smykke senteret aventerer med smykker du kan få laget etter bilde av dere. blir da som en mynt i gull.. kjempe fin gave til dere begge..

Kunne faktiskt tenkt meg et slikt selv..

:klem: Bire

Gikk inn på smykkesenteret sine sider, men der får jeg bare opp ringer av ulike slag. Du kan ikke legge inn en link direkte til hva du snakker om her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...