Yme Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Nå skal jeg sjekke hvor fort det er folk innom den tråden her. Folk klager på at det blir brukt for mye sex i reklame og sånt (noe jeg kan forstå veldig godt), men de skjønner tydligvis ikke selv, at det eneste de gjør er å gjøre det værre. Med en gang noe handler om sex, så er folk der med en gang, enten det er fordi di syns det er kult, eller fordi de vil protestere. Grunden til at alt er så fokusert på sex, er fordi det er det som trekker til seg folk! Man kan ikke klage på reklameindustrien, eller fotografene for at det er sån, når "problemet" ligger i hver og en av oss.
Yme Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2007 Mhm... Du veit kansje ikke hva man bruker anførselstegn til?
Yme Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2007 Nei, så hvorfor er du inne her å poster, da?
Brunhilde Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 Nei, så hvorfor er du inne her å poster, da? ← For å se hvor lett du lar deg vippe av pinnen?
Yme Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2007 Vikken pinne? Jeg har ikke prøvd å starte no debatt, å jeg sjekker ikke hvor mange som svarer. Det eneste jeg vil med det innlegget her, er å sjekke hvor mange som leser innlegget, og på hvor lang tid.
Kosemose Skrevet 10. mars 2007 #10 Skrevet 10. mars 2007 Men Yme, det kan jo hende at noen går inn i tråden pga avsender og? Når jeg velger tråder å gå inn i ser jeg ofte vel så mye på brukernavn som på tema. Så egentlig burde du laget en tråd med samme tittel men som gjest. For å luke bort de som a) boikotter deg eller b) stalker deg
Yme Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. mars 2007 Fysj! Det tenkte jeg ikke på Hvorfor sa du ikke det før jkeg skreiv innlegget?? *snurt*
Kosemose Skrevet 10. mars 2007 #12 Skrevet 10. mars 2007 Jeg prøvde å si det men du ville liksom ikke høre, du bare skrev ivei. Så skyld deg selv!
Yme Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. mars 2007 (endret) Jaja, da er det vel greit. Litt fordi du har rett, og litt fordi jeg fortsatt er driiiit redd for hu fæle gamle dama på avataren din. Jeg er sikker på at hu dreiv å banke meg i frimenuttene, på barneskolen! Endret 10. mars 2007 av Yme
Bernina Skrevet 10. mars 2007 #15 Skrevet 10. mars 2007 Fysj! Det tenkte jeg ikke på Hvorfor sa du ikke det før jkeg skreiv innlegget?? *snurt* ← Det skulle du nok tenkt på ja... Hadde det f.eks. vært Edel-Mari som hadde hatt en overskrift som sa "Sex" så hadde jeg ikke giddet... Men så hadde ikke hun lagt det under "Generell debatt" heller da... men under "Seksualitet" går jeg ut ifra... Det var nok bare det at det var deg som gjorde at jeg "gikk på"....
Amalie_85 Skrevet 10. mars 2007 #16 Skrevet 10. mars 2007 Hmmmm.......jeg gikk vel inn fordi jeg begynte å lure på hva man kan diskutere på generell debatt om sex. Men jeg hadde sikkert gått inn på den uansett var så mange uintressange tråder her nå. kjeder meg litt
meta2 Skrevet 11. mars 2007 #17 Skrevet 11. mars 2007 Hmmmm.......jeg gikk vel inn fordi jeg begynte å lure på hva man kan diskutere på generell debatt om sex. Men jeg hadde sikkert gått inn på den uansett var så mange uintressange tråder her nå. kjeder meg litt ← Samme her. Venter på at et annet vindu skal åpne seg, og leser her inne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå