Lourdes Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Vurderer å operere silikon i puppene. Jeg har egentlig vurdert det siden jeg var 18, men kjærsten min har hele tiden frarådet meg det. Han mener jo at jeg er fin som jeg er ( ) og at silikon er så hardt å kjenne på.. Så hva er egentlig for og imot? Hvorfor har dere valgt å operere inn silikon eller eventuelt valgt å ikke gjøre det? Jeg spør da dere som har "grunn" til å vurderere det (eks. små pupper, slappe pupper osv.). Jeg tror at klær vil sitte litt penere på meg hvis jeg forstørrer brystpartiet litt og at jeg vil se litt mer voksen ut. På badeland i syden ble jeg sjekket opp av en 13-14 år gammel gutt som nektet å tro at jeg var eldre enn 15 år (jeg er 24 og jeg lekte i vannet med min stesønn). Det var ganske så morsomt, men det sier jo også litt om utseende mitt.. Om vinteren når jeg har masse klær på, så bryr jeg meg ikke noe om at jeg har små pupper. Når sommeren kommer derimot, så er det nærmest et problem for meg. Jeg kan f.eks. ikke gå i singlet, det ser bare dumt ut på meg. Når det gjelder betenkeligheter, så er jeg redd for at det vil se veldig fake og rart ut. Tenk om jeg angrer? Selv om puppene er små og jeg synes at jeg ikke kan gå i singlet, så er jeg ikke så misfornøyd med meg selv i nettoen. Vil jeg bli mer fornøyd hvis jeg tar silikon eller blir jeg misfornøyd. Tidligere var jeg redd for å bli "ertet" av kollegaer osv., men det bekymrer meg overhodet ikke lenger. Hva andre mener spiller ingen rolle for meg, dette handler om MIN selvfølelse. Annet jeg tenker på er hvordan de vil se ut etter at jeg kanskje får barn? Må jeg operere igjen da? Jeg lurer også litt på om man vil få noen ubehag i ettertid?
Gjest Vidvandre Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Selv om jeg forstår at det kan være fristende når man har veldig små pupper; syntes jeg også det er viktig å tenke over at det kan skje komplikasjoner, det er faktisk snakk om et inngrep. Dessuten har jeg hørt litt for mange skrekkhistorier om innlegg som sprekker osv til å i det hele tatt vurdere det. Virker også veldig skummelt å ha fremmende ting inne i kroppen sin. Jeg er heller ikke helt fornøyd med puppene mine nå, men jeg satser på at de vokser og blir større når jeg blir gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå