Dior Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Tenkte a bestille en eyeliner,flytende eller fast.Kommer ann pa hva som er best. Skal ha den på over lokket. Hvilken farge er best?Har blå øyne og lyst hår. Svart blir vel kanksje for skarp.Og grå kan jo bli for lys. er veldig usikker. Tenkte Lancome sin artliner skal bli bra....
Rexina Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Jeg er selv blond, med blå øyne, og jeg har en flytende eyeliner fra L'oreal i sølvsvart, men bruker bare en tynn strek på lokket da, så resultatet blir fint. Har i tillegg en svart vanlig eye liner, men denne bruker jeg ikke så ofte. Når jeg tar på eyeliner, tar jeg bare på overlokket, og aldri noe under øyet, da blir det ofte for mye, og øyet ser også mindre ut. Før brukte jeg eye liner (fastform) på våtkanten på over- og underlokket, og da brukte jeg brun. Bruker brun maskara. 1
Wildy Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Jeg synes ofte at brun ser bedre ut enn svart og grå på mange, både brunetter og blondiner.. Svart kan fort bli veldig hardt og grått blir litt ubestemmelig.
Gjest Vidvandre Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Jeg syntes brun eyeliner/mascara ser feil ut hvis man er naturlig blond med blå øyne, da er det bedre med svart. Hvis man duser ut linja med q-tips blir den ikke så hard.
smilefjes Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Jeg er blond og ser ut som en hore hvis jeg nærmer meg svart, både eyeliner og mascara. Her er det brun for alle pengene!
ehv61 Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Prøv hvit.Kjempelekkert.Har en fra Makeup Store.Kake eyeliner.Fargen heter bare hvit.Den er veldig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå