Crianza Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Er det noen som har erfaring med hårprodukter fra Bumble and Bumble?? Vurderer å kjøpe noen produkter fra SN, men er usikker på kvaliteten. Er totalt avhengig av gode hårprodukter
Jaqueline Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Hei Crianza! Har vært innom forum her noen ganger, men innlegget ditt er det første som har fått meg til å faktisk registrere meg! Fordi: Jeg må bare fortelle deg hvor bra Bumble and Bumble er! Jeg vet ikke hva slags hår du har, men jeg har i maaaange år lett etter noe bra for mitt tørre og sprø, krøllete hår. Og Curl Conscious serien til Bumble and Bumble ble redningen. Det er et fryktelig dyrt merke i Norge, men jeg ser jo at du har oppdaget SN Og pakningene deres er så fine at det er vanskelig å kaste dem! Vel, jeg anbefaler deg iallefall å prøve, husk å bestille en og en ting, sånn at du får det momsfritt. Lykke til!
Crianza Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2007 Tusen takk for supert svar!! Jeg har tørt, krøllete og halvlangt hår som jeg snart har lysfarget sønder og sammen Har allerede vært på SN og bestilt, og hvis jeg liker hårkuren jeg nå har kjøpt, så blir jeg nok fast kunde av Bumle and Bumble. Har tidligere sverget til Redken, men synes det er spennende å prøve noe nytt
Jaqueline Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 :rosasmil: Har også vært innom Redken, både All Soft og Smooth down. Likte All Soft best, men problemet er at Redken produktene inneholder så mye parfyme at jeg står og nyser i dusjen! Og hodebunnen min liker dem heller ikke. Et triks jeg bruker for å hindre slitasje på mitt tørre hår er å bruke lite shampoo og mye balsam, og bare gre håret med fingrene når det er balsam i. Bruker aldri børste eller kam lenger og det har gått helt fint.
Gjest Blanca Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Er det noen som har prøvd Creme De Coco fra Bumble&Bumble? Jeg bruker vanligvis All Soft fra Redken, men vil gjerne prøve en ny shampo som gir masse fukt.
Crianza Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2007 Jeg pleier forresten å kun bruke balsam uten forhåndsshamponering innimellom. Håret mitt takker meg for det, hi hi Bruker nemlig veldig lite stylingprodukter jeg, kun leave-in-treatments. Da synes jeg det er unødvendig å shamponere håret hver gang det trenger en dusj... Har prøvd masse fra Redken, bl.a. AllSoft og Krølleserien, men er nå igang med shampo fra Kerastase. Dette byttet har fått hodebunnen min til å slutte å klø
Tristessa Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Er det noen som har prøvd Creme De Coco fra Bumble&Bumble? Jeg bruker vanligvis All Soft fra Redken, men vil gjerne prøve en ny shampo som gir masse fukt. ← Jepp, jeg har prøvd den. De lukter ganske sterkt, men det plager ikke meg, siden jeg digger kokos-lukter. Sjampoen er god, den skummer godt og vasker rent, men ikke sånn stripped-rent. Balsamen er tjukk, men jeg synes ikke den gir så mye fukt som All Soft'en, men de gjør håret mitt veldig glansfullt. Hvis jeg veksler mellom All Soft og Creme de Coco, fungerer det fint, men jeg må bruke rensesjampo en gang i uken siden de lett kan bygge seg opp litt i håret.
Gjest Blanca Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Jepp, jeg har prøvd den. De lukter ganske sterkt, men det plager ikke meg, siden jeg digger kokos-lukter. Sjampoen er god, den skummer godt og vasker rent, men ikke sånn stripped-rent. Balsamen er tjukk, men jeg synes ikke den gir så mye fukt som All Soft'en, men de gjør håret mitt veldig glansfullt. Hvis jeg veksler mellom All Soft og Creme de Coco, fungerer det fint, men jeg må bruke rensesjampo en gang i uken siden de lett kan bygge seg opp litt i håret. ← Takk for svar. Jeg tror jeg må prøve den, jeg veksler uansett mellom ulike shampoer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå