kitekatt Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 (endret) Vil gjerne ha tips og erfaringer. Helst Clarins, MD, Decleor, Matis.... Altså ikke TØRR hud, men fuktfattig hud...helst ikke noe som gir mye fett men fukt bare. Endret 10. mars 2007 av kitekatt
Gjest Deception Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Skin Hydrating Booster fra Dermalogica, under en god fuktighetskrem. Den føles rennende, men funker utrolig bra. Ellers liker jeg Hydramax+-serumet fra Chanel, som er litt mer geleaktig.
Gjest Blanca Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Skriver under på Skin Hydrating Booster, men jeg mener å ha lest i en annen tråd at du har prøvd det?
:-) anna Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Har samme problemet som deg! Dermalogica har en krem som er for ekstremt tørr hud. (Men jeg husker aldri sånne produktnavn) Den er kjempebra, jeg har også boosteren som jeg bruker på tørre partier når jeg får de.
kitekatt Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2007 Skriver under på Skin Hydrating Booster, men jeg mener å ha lest i en annen tråd at du har prøvd det? ← Nei jeg tok feil, det var faktisk Moisture Defense Antioxidant Lotion jeg prøvde og den ga meg nada....men den kom i et sett for adult blemish skin...hehe...og det er jo ikek det jeg har i kinnene (egentlig ikke i det hele tatt, men ville bruke i t-sonen for å få bukt med talg)
kitekatt Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2007 Har samme problemet som deg! Dermalogica har en krem som er for ekstremt tørr hud. (Men jeg husker aldri sånne produktnavn) Den er kjempebra, jeg har også boosteren som jeg bruker på tørre partier når jeg får de. ← Kan ikke ha for tørr hud, da jeg får noen sorte prikker i kinnene også, og egentlig ikke er tørr, men mangler fukt.
Gjest Blanca Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Nei jeg tok feil, det var faktisk Moisture Defense Antioxidant Lotion jeg prøvde og den ga meg nada....men den kom i et sett for adult blemish skin...hehe...og det er jo ikek det jeg har i kinnene (egentlig ikke i det hele tatt, men ville bruke i t-sonen for å få bukt med talg) ← Da bør du prøve Skin Hydrating Booster. Det er ren fuktighet i en liten flaske . Den inneholder hyalurinsyre som er ekstrem fuktbindende, jeg merker veldig godt at huden blir gjennomfuktet ved bruk av denne.
kitekatt Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2007 Da bør du prøve Skin Hydrating Booster. Det er ren fuktighet i en liten flaske . Den inneholder hyalurinsyre som er ekstrem fuktbindende, jeg merker veldig godt at huden blir gjennomfuktet ved bruk av denne. ← kanskje jeg skal gjøre det Tar den irritasjoner slik som smårøde kinn også?
kitekatt Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2007 (endret) glem det Endret 11. mars 2007 av kitekatt
Gjest Blanca Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 kanskje jeg skal gjøre det Tar den irritasjoner slik som smårøde kinn også? ← Det vet jeg ikke. Men om du har røde, tørre kinn vil jeg tro den kan gjøre litt nytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå