Gå til innhold

Lyst gulv i stua

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha lyst gulv i stua. Har lyse vegger og kun mørke møbler (brunsorte).

Har funnet gulvet mitt...:)

Sølvfuru :

http://www.europe.pergo.com/Consumer/Templ...no=036852&cno=1

Her er et bilde av slik rmmet kan se ut... Bortsett fra t møblene mine er enda mørkere...;)

http://www.europe.pergo.com/Consumer/Templ...S_eshowroom.asp

Men alle sier jeg bør tenke meg om både en og to ganger... :forvirret:

Vil gjerne høre fra de som har eller vet om noen som har lyse gulv - er det så ille??

Ja, møkk synes vel bedre, men det er greit. Det bør jo bort så raskt som mulig.

Hybelkaniner er jo lyse... de synes vel ikke bedre...;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg er også tilhenger av lyse gulv. I den forrige leiligheten hadde vi gulv i hvit lønn, men laminat, ikke parkett. Riktignok synes flekker osv bedre, men et mørkt gulv er jo like skittent selv om det ikke synes.

Jeg skal helt klart ha lyst gulv igjen. Jeg drømmer om heltregulv i hvitkalket eik, men det forblir nok en drøm, all den tid vi har hund.

Skrevet
Jeg er også tilhenger av lyse gulv. I den forrige leiligheten hadde vi gulv i hvit lønn, men laminat, ikke parkett. Riktignok synes flekker osv bedre, men et mørkt gulv er jo like skittent selv om det ikke synes.

Jeg skal helt klart ha lyst gulv igjen. Jeg drømmer om heltregulv i hvitkalket eik, men det forblir nok en drøm, all den tid vi har hund.

Sikter du til håret på gulvet? ;)

Men det synes da minst like godt på mørkt gulv, eller?

Prøver å finne bilde av hvitkalket eik... men det er vel noe gult i det, eller? Vil ikke ha gult...:riste::)

Skrevet

En ting er vel at støv og skitt synes godt på lyse gulv, men jeg synes at slitasje synes veldig mye bedre på lyse gulv. Riper (både store og små), misfarginger, merker etter møbler etc.

Skrevet
...men jeg synes at slitasje synes veldig mye bedre på lyse gulv. Riper (både store og små), misfarginger, merker etter møbler etc.

hmmm... gjør det? :forvirret:

Ja, der kom det en ulempe som må med i regnestykket...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...