Thomasine Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Ja, da trenger vi ny støvsuger. Sentralstøvsuger hadde sikkert vært det beste, men det er blir vanskelig... Hvilken watt er minste alternativ? Holder det med 1200 w? Eller bør vi opp i 2200 w? Store prisforskjeller... Noen som vil anbefale noen spesielle, kanskje?
Thomasine Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2007 Denne er suveren! ← Ja, men til den prisen er det kanskje like greit å sette i gang mølla til sentralstøvsuger, kanskje... :klø:
Arwen Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Nei, jeg synes ikke det. Det blir vel mye dyrere (og mye mer jobb) Mener mamma og pappa betalte mye mer da de satt inn sentralstøvsuger.
Gjest bamsemums Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Vi har i februar kjøpt denne støvsugeren og er super fornøyd! http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...doAAAEOyeI03xiL
lillesky Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Denne er suveren! ← Anbefales! Ja, men til den prisen er det kanskje like greit å sette i gang mølla til sentralstøvsuger, kanskje... :klø: ← Absolutt ikke. Personlig er jeg ikke så glad i sentralstøvsuger, fordi jeg synes den slangen er mye å drasse på og henge opp igjen, samy at den suger ikke så godt.
Thomasine Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2007 Hmmm.. ok... Skal gi gubben beskjeden og anbefalingen videre... Hans jobb det - støvsuging... Kanskje han bør ha et ord med i laget...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå