Gjest Gest Skrevet 25. februar 2003 #1 Skrevet 25. februar 2003 Hei, Er det noen som vet hvordan man finner slettede e-mailer, filer, nettsider for så å rekonstruere disse?
Crazee Skrevet 26. februar 2003 #2 Skrevet 26. februar 2003 Vore litt for rask med slettetasten? :-? Kan dette vera noko: http://www.webattack.com/get/rundelete.shtml Søk elles på google etter 'undelete' så får du fram masse - eller kanskje på http://tucows.online.no
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #3 Skrevet 26. februar 2003 Jeg anbefaler Mossad, FBI, CIA eller at du kjøper deg et backupsystem og tar backup hver eneste dag! Mossad er forøvrig de beste!
jordbær Skrevet 26. februar 2003 #4 Skrevet 26. februar 2003 Jeg anbefaler Mossad, FBI, CIA eller at du kjøper deg et backupsystem og tar backup hver eneste dag! Mossad er forøvrig de beste! Pøh! Backup er for pyser!
Tusenfryd Skrevet 26. februar 2003 #5 Skrevet 26. februar 2003 Pøh! Backup er for pyser! Jeg driver ganske heavy på pc med en masse doklumenter, historiks materiale, bilder etc. Og her om dagen kræsjet hele min pc - for jeg hadde ikke flyttet viktige ting over til en annen partisjon, eller tatt backup. Jeg fikk meg en skikkelig støkk, og det skjer aldri igjen - jeg skal ha backup av alt jeg ikke vil miste. Om det gjør meg pysete - so be it...
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 28. februar 2003 #6 Skrevet 28. februar 2003 Det er oftest pyser som sover best om natten WildThing "he who runs away can run away another day"
jordbær Skrevet 28. februar 2003 #7 Skrevet 28. februar 2003 Jeg driver ganske heavy på pc med en masse doklumenter, historiks materiale, bilder etc. Og her om dagen kræsjet hele min pc - for jeg hadde ikke flyttet viktige ting over til en annen partisjon, eller tatt backup. Jeg fikk meg en skikkelig støkk, og det skjer aldri igjen - jeg skal ha backup av alt jeg ikke vil miste. Om det gjør meg pysete - so be it... (ps.. det var ironisk ment ..)
Milo Minderbinder Skrevet 2. mars 2003 #8 Skrevet 2. mars 2003 Jeg er en pyse - og stolt av det. Milo
Tusenfryd Skrevet 2. mars 2003 #9 Skrevet 2. mars 2003 (ps.. det var ironisk ment ..) Jeg tror at jeg egentlig skjønte det - men akkurat da var ikke manglende backup veldig morsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå