Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Påsken nærmer seg endelig, og sommeren er ikke lenger enn rett rundt hjørnet, og da må det investeres i nye solkremer. Selv har jeg brukt Piz Buin, Nivea og Natusan, men lurer på om jeg vil prøve Vichys Capital Soleil i sommer, eller om det er noen andre dere mener er bedre. Tar imot alle tips :)

- Hvilket merke bruker du solkrem fra?

- Bruker du samme solkrem til kropp og ansikt?

:briller2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt solkremene til Spirig (sveitsisk merke), Daylong ultra. Bruker samme til ansikt og kropp. Liker Eucerins solkremer også, men neste gang tror jeg at La Roche-Posay skal prøves!

Vichys solkrem reagerte jeg kraftig på, bare kremen kom i nærheten av øynene begynte de å svi og tårene rant vilt. Det var nok at jeg hadde berørt ansiktet og så klødde meg ved øyet.

Skrevet

Bruker La Roche-Posay til ansiktet. MD Formulations til kroppen.

• 3 uker senere...
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Påsken er enda nærmere, så kanskje det er noen flere som har gode tips til solkrem? :briller2:

Skrevet
Bruker La Roche-Posay til ansiktet.

kjøpte denne på apoteket idag, og synes den virker veldig bra! ble ikke liggende hvit og/eller som en hinne på huden. Diskre, god lukt.

Skrevet

I fjor brukte jeg Vichy, og var veldig fornøyd, så det har jeg kjøpt i år også. Kjøpte med faktor 20 til kroppen og 30 til ansiktet.

Skrevet

Jeg har ingen favoritter, men akkurat nå bruker jeg MD formulation.

Skrevet

Solkrem fra Decleor er min favoritt. Både til kropp og ansikt.

Skrevet
Solkrem fra Decleor er min favoritt. Både til kropp og ansikt.

Er den dyr? får man den i faktor 15-20?

Skrevet

MD til ansiktet og diverse forskjellige til kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...