Gå til innhold

Detox!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei :D

Jeg tenkte jeg skulle ta meg en helg og prøve å rense opp litt i kroppen. Tenkte jeg bare skulle drikke rent kilde vann og spise frukt. Jeg har aldri gjort dette før, og har heller ikke råd til å bruke masse penger på remedier eller velvære senter. Er det noen som har noen gode råd for hva jeg trenger å gjøre for å få alt slagget :wink: ut av kroppen? Jeg må vel trene litt for å svette ut litt?

Blir veldig glad for tips!

Elina

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er det virkelig ingen som vil gi meg råd :(

Skrevet

kjøp en fastekur hos en helsekostforretning og trim moderat...

Skrevet

Hvis du søker i forumet, så finner du flere tråder om faste for ¨å rense kroppen

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Å gå setter fart på lymfesystemet. Du kan evt. få tatt en lymfedrenasje etter helga.

Skrevet

Hei!

Jeg har gått på en utrenskingskur et par ganger som heter lemonadekuren. Du drikker bare en lemonade som du lager selv, og helst i 10 dager for max effekt, fra minimum 6 ganger om dagen tror jeg det var, men jeg vil si så mange glass som du orker å drikke. De første tre dagene er verst, for meg var det verst å ikke stappe noe inn i munnen hele tiden.. De fleste får hodeverk og er slappe til å begynne med, men jeg merket ikke mye av det da jeg til vanlig drikker veldig mye vann... :)

Jeg husker ikke oppskriften her og nå, men det er ca slik:

en stor kopp kokende vann, tilsett saften fra en sitron, ca en teskje lønnesirup og en dæsj med cayennepepper (vær forsiktig med den dæsjen, prøv deg frem, hehe), og drikk så mange du orker iløpet av dagen :)

fin som en kickstart på en slankekur også, jeg ræste ned ca 6-7 kilo på en uke, men det meste kommer jo på igjen da.. jeg hadde ingen problemer med å gjennomføre kuren "fysisk", det var verre psykisk(mtp fristelser og rumlende mage..), men det føltes som en stor seier da jeg var ferdig :)

jeg trente forresten litt da jeg var på kuren, men tok det ganske med ro, gikk turer og jogget sakte.

lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

søk på ivillage.com. garanterer at du finner det du ønsker å vite om emnet!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for forslag!

Den limonade kuren hørtes grei ut...men 10 dager er lenge...!?! Jaja; det ble vist ikke noe av utrenskningen denne helgen ,for jeg sitter her og spiser godteri :oops:

Får begynne på mandag...

Elina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...