GoldenGlow Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 (endret) Har du funnet en bikini du skal kjøpe til sommeren? jeg lengter så etter sol, at jeg sitter å drømmer meg bort på figleaves.com, og prøver å finne ut hvilken bikini jeg skal ha Fant da denne La Perla bikinien som jeg tenker jeg skal ha. Den var så enkel og pen, Med en bitteliten "bling bling" La Perla logo på siden (rette opp skrive feil ) Endret 10. mars 2007 av GoldenGlow
Gjest mela Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Har veldig lyst på denne, men tror ikke den hadde vært noe fin på en så bleik kropp som min.
snooops Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Bikini er noe jeg ALDRI bruker! Elsker bikinier da, synes det er mange som er fine, men finner aldri noen som passer.
kitekatt Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 (endret) ah, i år kan jeg kanskje kjøpe bikini med glede for første gang på 3 år Så jeg skal virkelig titte. Må vente og se hvor lav/ høy skjæring jeg må ha da, ettersom hvor arret mitt blir sittende, men jeg likte godt den til GoldenGlow. Bare ikke hvit, det går ikke på meg, men kanskje sort...eller helst brun hvis det finnes Noe sånt som denne i brun (dame, badetøy, s.3, nr. 3)...liker bikiniene enkle nå som jeg har blitt "voksen" og ikke er like sprek i kroppen som for 10 år siden Endret 11. mars 2007 av kitekatt
FantasDick Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Finner ikke link, men jeg har bestilt en bikini med enkelt snitt, lav hipstertuse og litt kraftig trekantbh. Den har grønne/brune toner med enkel "strå"-pynt.
Catzy Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Kjøpte flere bikinier i Australia i fjor sommer, så det blir å bruke disse. Den ene er knall blå, litt boksertruse, og jeg bytter mellom vattert trekanttopp og en som er stripete i blått, hvitt og brunt. Den andre har også trekanttopp, men mer vanlig truse, og har det australske flagget som pynt, slik som denne. Skulle gjerne hatt en topp som holder seg oppe uten stropper. Nesten alle bikiniene jeg har (5-6 stk) har trekanttopper. Skulle gjerne hatt en som ikke har stropper, for å unngå skille. Noen som har tips?
Gjest Tanita Skrevet 10. mars 2007 #9 Skrevet 10. mars 2007 Har veldig lyst på denne http://beckersurf.com/ProductDetails.asp?p...subgroup_id=212 og denne http://beckersurf.com/ProductDetails.asp?p...subgroup_id=212 Og ellers har jeg ganske mange bikinier fra før av.
Mini_me Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 Jeg er ikke så kravstor...jeg pleier å gå inn i en undertøysbutikk med godt utvalg, og så kjøper jeg den jeg føler meg mest vel i... ...og det pleier å ta litt tid...
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2007 #11 Skrevet 11. mars 2007 Og jeg for min del finner ALDRI noe som sitter fint..................
Gjest Rosin Skrevet 11. mars 2007 #12 Skrevet 11. mars 2007 Jeg soler meg ikke så det blir ikke bikini på meg i år heller.
Gjest Tweek Skrevet 11. mars 2007 #13 Skrevet 11. mars 2007 Har veldig lyst på denne, men tror ikke den hadde vært noe fin på en så bleik kropp som min. ← Den var feeet! Jeg har en del bikinier, og lurer på om jeg bare ikke skal ha den fra i fjor (selv om det sannsynlig ikke kommer til å bli sånn) da hadde jeg en bikini med bilde av solnedgang Men jeg kunne tenke med en enkel svart halterneck bikini med skåler. Så en på hm og det var lett vattert. Men håper bikini trusa har lav skjæring.. Liker det best sånn at underdelen er mer "vannrett"
Gjest Shayla Skrevet 11. mars 2007 #14 Skrevet 11. mars 2007 Jeg skal ha denne og kjøpe en brun boxer på cubus. Denne kan du ta av stroppene på som man ikke får skille, til deg Catzy som lurte på dette.
Amalie_85 Skrevet 11. mars 2007 #15 Skrevet 11. mars 2007 å jeg tørr ikke begynne å titte på bikini nå. er så missfornøyd med meg selv for tiden så jeg må nok vente litt
Gjest Advena Skrevet 11. mars 2007 #16 Skrevet 11. mars 2007 Jeg skal ha denne og kjøpe en brun boxer på cubus. Denne kan du ta av stroppene på som man ikke får skille, til deg Catzy som lurte på dette. ← Den var kjempefin! Jeg pleier som regel bare leite i butikker, jeg..
Gjest Shayla Skrevet 11. mars 2007 #17 Skrevet 11. mars 2007 Den var kjempefin! Jeg pleier som regel bare leite i butikker, jeg.. ← Du får ta en runde på nettet også Str er stort sett det samme som i butikk.
Grønt blad Skrevet 11. mars 2007 #18 Skrevet 11. mars 2007 Er egentlig ikke så veldig glad i bikinier, men har en likevel. Kan hende jeg bruker min brune trekantbikini m/sort hot pants-underdel fra i fjor. Hvis ikke går jeg sikkert inn i en klesbutikk og kjøper en ny, men vet ikke hvordan den blir...
Rexina Skrevet 11. mars 2007 #19 Skrevet 11. mars 2007 Jeg finner heller ingen bikinier som passer, så bruker pappas boksershorts (som rekker meg til langt under kneet) og en hvit BH over.. Skikkelig lekkert:P
Gjest Frøken Titt Skrevet 11. mars 2007 #20 Skrevet 11. mars 2007 jeg vil ha en rå badedrakt. fargen hvit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå