Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det lurer jeg på. Til vanlig bruker jeg kun mascara, jeg har ren hud, så jeg trenger ikke noe annet. Jeg har en foundation og en concealer, som jeg bruker når jeg synes jeg trenger det. (rester fra bryllupet mitt) Jeg har et par lipglosser, som jeg bruker når jeg kommer på det.

I det hele tatt er jeg veldig lite jålete. Jeg har aldri brukt lipliner eller eyeliner, og jeg får ikke til å bruke øyenskygge... jeg var på et parfymeri og ble sminket en gang, og hun forklarte hvordan hun la skyggen, så i teorien vet jeg hva jeg skal gjøre, men jeg får det aldri til.

Finnes det noen gode nettsider til sånne usminkede mennesker som meg? Jeg kan godt tenke meg til å lære mer, bli mer "damete" og kunne sminke meg bedre når jeg skal på byen og slikt, det er nesten litt flaut at jeg kan så lite som jeg egentlig kan...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan vel legge til at jeg er lys, har blå øyne som er ganske store og ikke trenger å forstørres noe mer, og har langt blondt hår...hvis noen har fargetips.

Gjest Rosin
Skrevet

Noen butikker tilbyr å legge sminke mot at du kjøper produkter fra dem. De gangene jeg har gjort det har jeg stilt mange spørsmål og lært av det. Body shop og Make up store er eksempel på slike butikker.

Jeg sminker meg imidlertid veldig sjelden så jeg praktiserer ikke triksene så ofte og de går lett i glemmeboken.

Gode nettsteder kjenner jeg ikke til.

Skrevet

Går du inne på detnye.no så har de noe som heter "detnyetv". der viser de hvordan en legger ulike looker. Kanksje det kunne være noe

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg har hørt at boka 'Making faces' av Kevyn Aucoin skal være veldig bra. Har ikke lest den selv.

Skrevet

Har kjøpt boka Making Faces.Den er utrolig bra.Mye bra sminketriks.Skulle ønske det fantes en lignende bok på norsk.Noen som vet om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...