Jinx Skrevet 25. februar 2003 #1 Skrevet 25. februar 2003 Fy flate for et løp... Den mannen kan jammen meg gå på ski.. Puls i 200 jeg...hehe... GULL til Norge
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. februar 2003 #2 Skrevet 25. februar 2003 Fy flate for et løp... Den mannen kan jammen meg gå på ski.. Puls i 200 jeg...hehe... Thomas er en flink gutt på ski, men livet mitt har ikke forandret seg selv om Norge tok gull. Milla
Leo Skrevet 25. februar 2003 #4 Skrevet 25. februar 2003 Ærlig talt, Milla! Slike sure oppgulp synes jeg du skal holde deg for god til! GRATULERER TIL THOMAS OG DE ANDRE! Til og med jeg ble revet med i dag....
Gjest KimErikLokker Skrevet 25. februar 2003 #5 Skrevet 25. februar 2003 Eh... - det er vel fortsatt Harald som er konge? Ingen tvil om at Alsgaard er helten i dag, men jeg synes egentlig mest synd på stakkars Jørgen Brink som nesten så ut som meg på slutten. Og tro meg, jeg er IKKE utpreget grasiøs i fri teknikk! Og objektivt sett har jo Milla 100 % rett - livet forandrer seg ikke på grunn av dette. Men en god dag er det jo!!
Jinx Skrevet 25. februar 2003 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2003 Eh... - det er vel fortsatt Harald som er konge? Ingen tvil om at Alsgaard er helten i dag, men jeg synes egentlig mest synd på stakkars Jørgen Brink som nesten så ut som meg på slutten. Og tro meg, jeg er IKKE utpreget grasiøs i fri teknikk! Og objektivt sett har jo Milla 100 % rett - livet forandrer seg ikke på grunn av dette. Men en god dag er det jo!! Harald ?? Litt itvil jeg.. Trodde han var blomster gutten jeg Milla har selvsagt rett...
Leo Skrevet 25. februar 2003 #7 Skrevet 25. februar 2003 Harald er Konge mens Thomas er konge... Ikke helt enig i at livet ikke endrer seg etter en slik opplevelse; Jeg ble i godt humør og godt humør kan igjen føre til at man blir mer sjarmerende. Hvem vet, kanskje jeg "lander" en stor kunde i dag p.g.a. sjarmen og dermed får stoooor lønnsøkning og kan pensjonere meg som 40 åring
Jinx Skrevet 25. februar 2003 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2003 Harald er Konge mens Thomas er konge... Ikke helt enig i at livet ikke endrer seg etter en slik opplevelse; Jeg ble i godt humør og godt humør kan igjen føre til at man blir mer sjarmerende. Hvem vet, kanskje jeg "lander" en stor kunde i dag p.g.a. sjarmen og dermed får stoooor lønnsøkning og kan pensjonere meg som 40 åring Ja vi får håpe det
Tusenfryd Skrevet 25. februar 2003 #10 Skrevet 25. februar 2003 Dette var en velfortjent seier - vi gratulerer
Malou Skrevet 25. februar 2003 #11 Skrevet 25. februar 2003 Ærlig talt, Milla! Slike sure oppgulp synes jeg du skal holde deg for god til! Leo; ærlig talt, med det du kommer med her er vel strengt talt et mye surere oppgulp enn det Milla kom med? Ikke alle tar helt av selv om en nordmann vinner enda ett gull på ski? Ikke for å ta fra Thomas glansen, flott gjort, ingen tvil om det, men... Jennifer
Usikker Skrevet 25. februar 2003 #12 Skrevet 25. februar 2003 HEIA NORGE - GULL IGJEN HEIA NORGE - GULL IGJEN GULL IGJEN GULL IGJEN GULL IGJEN :kysse: :kysse: Syn's det er gøy jeg da - at VI vinner igjen!
Gjest Diva Skrevet 25. februar 2003 #13 Skrevet 25. februar 2003 Ærlig talt, Milla! Slike sure oppgulp synes jeg du skal holde deg for god til! GRATULERER TIL THOMAS OG DE ANDRE! Til og med jeg ble revet med i dag.... HVA ??? Si meg en ting, Leo : er det Milla kom med et surt oppgulp ? Fordi hun ikke sier at dette forandrer livet hennes ? MÅ vi alle være så såre opptatt av verdensmesterskap og gull og mere gull ? Og av å VINNE hele tiden ? Vet du hva ? Jeg er for engangs skyld enig med henne! Jeg er lei av at idrettsutøvere tar så mye plass i avisene og brettes ut over hele VG`s nettside! Og at Bente Skari var så oppgitt og lei seg for at hun var syk og gikk glipp av et eller to renn! Ja, dakar. For ørten gull er vel ikke nok ? Vi nordmenn skal jaggu være best i alt! Det var cirka 3-5 artikler om denne "dakar Bente Skari"-greia. Og det var helt først av artiklene. Alt annet var jo småtteri i forhold. Jeg var sportsinteressert en stund, men jeg er møkk lei. Greit at det er sportbegivenheter på tv og i radio og aviser hver dag, men det er FA## ikke det viktigste i verden! Tenkt hvis idrettsutøvere kunne konsentrere seg litt mer om helse, sunnhet og gode forbilder i stedet for å tenke GULL, GULL, GULL, og partyyyyy, og atter GULL. Å vinne er det viktigste! Denne tendensen ser jeg så altfor mye av i idretten (i hvertfall den idretten som alltid blir skrevet om,- fotbal, håndball, ski, alpint osv...). Ikke misforstå : Jeg synes guttene og jentene våre er kjempeflinke! Det står respekt av å være så god! Men jeg vil ikke si det forandrer livet for hverken meg, min samboer, kattene mine, familien min, eller vennene mine! HVORFOR blir alle som ikke blir HELT UTROLIG OVERBEGEISTRET for sport, beskyldt for å være sure og sære og komme med oppgulp fordi de kommer med en mening slik Milla gjorde ? Dette er det dummeste jeg har hørt!! (beklager min usporslighet!) :evil:
Madicken Skrevet 25. februar 2003 #14 Skrevet 25. februar 2003 Jeg synes uansett det er gøy at Thomas Alsgaard har funnet formen! Så er jeg mektig imponert over nykommeren Tore Ruud Hofstad.. GRATULERER MED DAGEN TIL DE NORSKE GUTTA!!!
Mathias Skrevet 25. februar 2003 #15 Skrevet 25. februar 2003 Diva: Man konkurrerer vel for å vinne når man trener til man spyr, forsaker potetgull og gode venner...? Hva skulle målet ellers vært?... Livet mitt ble forandret noen små minutter det! :D Gleder meg virkelig på vegne av folk en "heier" på jo... Hvorfor deter slik er det skrevet mange avhandlinger om (ref div bøker om suportere) og krever mer plass enn dette forumet ville klare ... Men at det gir livet et lite hopp når Thomas er så suverent konge, ja det er sikkert! Livet er ellers ganske mettet av alvorlige ting som ikke gjøre det så flott å leve liksom... Hurra for idretten! :D
Ellen26 Skrevet 25. februar 2003 #16 Skrevet 25. februar 2003 Sitter her i USA og gaar glipp av hele VM. Her er det bare basketball og Amerikansk fotball. Vel, vel.....jeg kan ikke si at jeg er saa veldig engasjert. Har egentlig aldri hatt saerlig sansen for Alsgaard, men jeg er glad paa hans vegne. Ellen.
Gjest Virvel Skrevet 25. februar 2003 #17 Skrevet 25. februar 2003 Personlig stod jeg og hoppet i sofaen da Alsgård gikk over målstreken i dag. :D
Gjest sexysadie Skrevet 25. februar 2003 #18 Skrevet 25. februar 2003 jeg synes Thomas ser litt skummel ut, han trenger iallfall ingen skjermlue
Nala Skrevet 25. februar 2003 #19 Skrevet 25. februar 2003 Herregud, dette var en stafett av de sjeldne! Så vanvittig spennende det ble. Og så utrolig gøy at det snudde seg så fort. Her i huset hang leppa langt nedpå knærne en laaaaang stund, men fy så deilig da Thomas A. kryssa mållinja først - igjen. Skal ikke mer til for å glede meg, nei :D Men huff, jeg synes utrolig synd på Brink. For en vanvittig nedtur. Også så kjipt å måtte gi ørten intervjuer etterpå. Tipper han er temmelig lei av å svare på hvordan han følte det osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå