Gå til innhold

Øvelse i Kirken

Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann

Har dere avtalt øvelse i Kirken og hvem skal dere ha med dere ?

Vi skal ha øvelse om to uker icon_smile.gif og vi skal ha med oss

- Forloverne

- Fotografen (onkelen til kjæresten)

Presten mente det var viktig å ha fotografen med da han ble vist hvor han skulle stå slik at han ikke sprang i veien hele tiden.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Vi har ikke avtalt enda å ha øvelse i kirken. Men er ikke det ett par dager før man gifter seg ? Burde vel ha ringt og avtalt så man vet at det er i boks.

Det er nok lurt å ha med fotografen i kirka.Det hadde ikke jeg tenkt på, så takk for tipset.

gifter oss 15 Juni

LYkke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi har allerede hatt "generalprøven" i kirken, gifter oss rett etter påske. Vi hadde med oss forlovere, siden dette er de to eneste som skal sitte sammen med oss oppe ved alteret. I tillegg var søsteren min med, siden hun skal være tekstleser. Etter "kirkeøvelsen" ble presten med hjem til oss, og vi hadde vår samtale med ham.

Tenkte at fotografen, en venn av oss, kunne stikke innom sakrestiet før vielsen for å ta en kjapp prat med presten hvor han IKKE bør stå. Ellers er det en gedigen kirke vi skal gifte oss i, og jeg regner med at fotografen har nok sosiale antenner til å skjønne hvor han ikke bør gå..1212[ Dette Innlegg er endret av: Gunhild den 2002-03-28 18:20 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...