miratira Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har vært syk de tre siste dagene, liggi med influensa.. Føler det gikk over i går kveld og i dag føler jeg meg helt fin, bortsett fra litt hosting.. Er det uforsvarlig å dra? Hun blir 1 år.. Har så lyst til å se henne
Helen Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Jeg synes du bare kan dra så lenge du føler deg frisk, selv om du hoster så er det nok ingen fare.
Gjest Bodillen Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Smitter ikke sånt før det bryter ut, da?
Varda Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Smitter ikke sånt før det bryter ut, da? ← Mener også at smittefaren er _før_ det bryter ut. Dra avgårde du og hils på kusina din Som mor så hadde jeg ikke synest det var negativt om en av tantene hans hadde besøkt han etter de hadde vært syke, om de hadde fremdeles hadde hatt en hoste.
Gjest Dallandra Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Influensa smitter fra dagen før symptomene kommer, og i 5 dager videre. Dvs at du fortsatt er smittebærer. Ring og spør da vel!
Glede! Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Nå sies det at man ikke skal på jobb før 2 dager etter man er ferdig med influensa. Jeg mener at du skal holde deg hjemme! Det er for stor sjanse å ta, jeg hadde blitt frustrert om noen hadde kommet syke i min datters 1 års dag og hun ble smittet!
miratira Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2007 Egoistisk som jeg er så dro jeg en tur:) Var ikke i topp form hu heller, så tenker hun smitta meg jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå