Gjest Kermit Skrevet 10. mars 2007 #1 Del Skrevet 10. mars 2007 Kan noen anbefale en god thriller eller skrekkfilm jeg kan se i kveld? Jeg liker: Alfred Hitchcocks filmer. Han var den ultimate mesteren. Skrekk behøver ikke nødvendigvis være blod og gørr. Ofte er det du ikke ser like skummelt. Filmer ala Saw trilliogien er også ok. Ting som går på menneskers psyke og hvor langt de er villige til å gå kan også være spennende selv om det vel strengt tatt ikke havner innunder kategorien skrekk. Ellers liker jeg klassiske skrekkfilmer som Exorsisten, Omen, Poltergeist, The Changelilng osv. Tar gjerne i mot forslag til noe i samme kategorien som det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tessmira Skrevet 10. mars 2007 #2 Del Skrevet 10. mars 2007 Amityville Horror Exorcism of Emily Rose Villmark The Hills Have Eyes The Asylum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. mars 2007 #3 Del Skrevet 10. mars 2007 The Others. Utvilsomt en av de beste thrillere/skrekkfilmer jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 10. mars 2007 #4 Del Skrevet 10. mars 2007 Sjette sansen The Skelton Key The Others Hide and Seek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 11. mars 2007 #5 Del Skrevet 11. mars 2007 Hide and Seek ← Den så jeg forrige helg og den var skikkelig spennende. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 11. mars 2007 #6 Del Skrevet 11. mars 2007 The Sixth Sense og The Others er begge kjempegode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NangaParbat Skrevet 12. mars 2007 #7 Del Skrevet 12. mars 2007 Session 9.....knallbra... http://us.imdb.com/title/tt0261983/trailer...lay-E15226-10-2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 12. mars 2007 #8 Del Skrevet 12. mars 2007 Den filmen jeg har blitt mest redd av er Candyman. Blir litt redd hver gang jeg tenker på den egentlig. :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curry Skrevet 12. mars 2007 #9 Del Skrevet 12. mars 2007 Psycho! Dusjforheng blir aldri det samme igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tang Lung Skrevet 12. mars 2007 #10 Del Skrevet 12. mars 2007 Det beste med Halloween filmene er Donald Pleasence , han var genial :D Sam Loomis : the blackest eyes....the devils eyes ! We are talking about evil on two legs ! Die Michael....die die DIE ! "Halloween....the night HE came home !" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mars 2007 #11 Del Skrevet 12. mars 2007 Stephen Kings film Christine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2007 #12 Del Skrevet 12. mars 2007 Rosemarys Baby, hvis du ikke har sett den. Candyman. Ringu (de japanske versjonene) Seven? Ikke skrekkfilm, men thriller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 12. mars 2007 #13 Del Skrevet 12. mars 2007 the shining(ondskapens hotell) :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 12. mars 2007 #14 Del Skrevet 12. mars 2007 Seven definitivt! Kjempebra thriller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 13. mars 2007 #15 Del Skrevet 13. mars 2007 Ring "the ring"? Men jeg anbefaler den ikke. Jeg vil aldri se den igjen... kjempeskummel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 13. mars 2007 #16 Del Skrevet 13. mars 2007 Ring "the ring"? Men jeg anbefaler den ikke. Jeg vil aldri se den igjen... kjempeskummel... ← Uff ja, den filmen var helt forferdelig. Blod og gørr går greit, men med en gang det er håredamer involvert får jeg fullstendig hetta. Usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 13. mars 2007 #17 Del Skrevet 13. mars 2007 Takk for tips folkens. Jeg har vel sett de aller fleste som nevnes her, men det er et par stykker jeg definitivt skal sjekke ut. Tessmira: Du nevner en film som heter The Asylum. Er det denne du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tessmira Skrevet 13. mars 2007 #18 Del Skrevet 13. mars 2007 Tessmira: Du nevner en film som heter The Asylum. Er det denne du tenker på? ← Hmm, nei.. Heter egentlig Session 9 ser jeg nå Her har du link http://www.imdb.com/title/tt0261983/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå