Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. februar 2003 #1 Skrevet 25. februar 2003 Ta en titt på denne her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=24652 Milla
anett2 Skrevet 25. februar 2003 #2 Skrevet 25. februar 2003 Så så Milla..... Utstyret er jo det helligste de har
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. februar 2003 #3 Skrevet 25. februar 2003 Det får da være måte på. Milla
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 25. februar 2003 #4 Skrevet 25. februar 2003 Heh, det er utrolig useriøst å fortelle at en mann er patetisk bare fordi han får komplekser med sin egen kropp. Hvem som er den patetiske her, ble veldig veldig klart. WildThing "only idiots shoot before they see"
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2003 #5 Skrevet 25. februar 2003 Hei! Er ikke sikker på om jeg følger deg her! Er det legen som er patetisk fordi han ikke informerer sin pasient om hva han skal gjøre før det er for sent, bare fordi "mange andre" kulturer gjør det? Eller er det pasienten som får "utstyret" ødelagt bare fordi en lege synes det var like greit å fjerne alt? Jeg skriver ødelagt fordi det sto i et KK for et par uker siden (det er dermed ikke sagt at alt som står i KK er riktig) et intervju med en omskåret mann som hadde en del problemer. Men siden omskjæring av menn ikke ansees som lemlesting på samme måte som på kvinner, blir ikke problemene som mennene opplever diskutert. Så jeg synes pasienten hadde rett til å bli sur! Hilsen Lille meg
Leo Skrevet 25. februar 2003 #6 Skrevet 25. februar 2003 Lurer litt på hva mannen egentlig jobber med jeg, siden han ble arbeidsufør av å ha litt mindre forhud enn han kunne ha tenkt seg. Dette må jeg ringe og fortelle Hr. Leo. Han er nok ikke klar over at han er delvis arbeidsufør, han. Alvorlig talt, så mener jeg at dette er på grensen til å misbruke rettsvesenet. Hva med alle de som får virkelige skader etter medisinsk behandling?
aline Skrevet 25. februar 2003 #7 Skrevet 25. februar 2003 Den derre 30 prosent arbeidsufør-greie lurte jeg litt på også... av hvilke grunner da? Kjenner da menn som både er omskjærte og som har trang forhud, fjernet forhuden pga dette, ingen av dem er hemmet fra verken å jobbe, bevege seg normalt eller ha sex... men det er klart, alle er vi forskjellige.
Linemor Skrevet 25. februar 2003 #8 Skrevet 25. februar 2003 han må ha en intersang jobb siden han er 30% arbeidsufør uten forhud.
Jinx Skrevet 25. februar 2003 #9 Skrevet 25. februar 2003 Stakkars... Han ble vel arb ufør pga av psykiske årsaker da... Selvbildet fikk jo en solid knekk.. Men dette var vel ikke en "vanlig omskjæring" eller ??
Gjest KimErikLokker Skrevet 25. februar 2003 #10 Skrevet 25. februar 2003 Dette er jo fullstendig logisk! Nå har han ikke lenger store smerter ved samleie, ergo er hans egenverdi som mann betydelig redusert! :o Jeg er noe mer usikker hva arbeidsuførheten angår; kanskje er det Kristoffer Schau det er snakk om? Eller...neppe, han har utsatt snutten sin for verre ting enn et lite snitt... Artig sak!
ivanka Skrevet 25. februar 2003 #12 Skrevet 25. februar 2003 Jeg er noe mer usikker hva arbeidsuførheten angår; kanskje er det Kristoffer Schau det er snakk om? Eller...neppe, han har utsatt snutten sin for verre ting enn et lite snitt... er det bare meg, eller er det andre som noen gang har lurt på om utstyret til kristoffer schau er helt enormt? noen gang sittet ved siden av denne mannen? han er en KJEMPE!
Leo Skrevet 25. februar 2003 #13 Skrevet 25. februar 2003 Ja, og det er ikke fordi han mangler forhud...
Leo Skrevet 25. februar 2003 #14 Skrevet 25. februar 2003 Ivanka, dah! Slike spekulasjoner vil vi ikke ha noe av på KG! :oops: Hold den skitne tankegangen Deres for Dem selv! :blunke:
ivanka Skrevet 25. februar 2003 #15 Skrevet 25. februar 2003 ikke lett! jeg har levd i selvpålagt sølibat siden MAI, og nå er det vår på gang...
Leo Skrevet 25. februar 2003 #16 Skrevet 25. februar 2003 Ja noe måtte det jo være... ...når man begynner å tenke slike tanker om unge Schau, må det ha en årsak
Gjest sexysadie Skrevet 25. februar 2003 #18 Skrevet 25. februar 2003 Christoffer Schau er dødslekker!!!! Æ vil ha ham!!!
ivanka Skrevet 25. februar 2003 #19 Skrevet 25. februar 2003 hei, nå er vi sannelig enige igjen. kristoffer er sexy når han ikke gjør ekle ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå