Thale Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Noen som vet når neste makeup&hår kommer ut? Jeg er abbonement men har ikke fått noe blad siden det siste bladet i november/desember i fjor. Noen som vet om det har kommet et nytt, eller vet når det kommer ?
Gjest Kermit Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Makeup og Hår skal ikke produseres lengre. Det var en tråd om dette for en stund siden og jeg mener det var noen som sa at det skulle komme to utgaver til sammen med Det Nye, men det var usikkert når de to siste nummerne skulle komme.
snooops Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Neeeeeiiii!!!! Det er jo et av favorittbladene mine!
Rosenrød Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Rart de ikke har gitt oss som abonnerer beskjed om dette, jeg har ikke hørt noenting!
Søtpotita Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Dårleg at ein ikkje blir informert betre omkring dette. Får me tilbake det me har betalt inn på abonnementet som blir til overs?
Cupcake Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Er det sant? Jeg abonnerer også, men har ikke hørt noe om dette før nå. Bare jeg får igjen resten av pengene for de bladene jeg ikke får er jeg fornøyd.
Gjest Kermit Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Her er det noen som har vært i kontakt med forlaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå