Kitsune Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Vi kommer neppe til å ha noe band som spiller. Men musikk må man ha, og da lurer jeg på hvilke låter dere vil ha med? Kanskje jeg er litt spesiell, men sånn som Nick Cave som synger om dama han slo ihjel med en stein ved elva ikke passer seg. Jeg tenker altså på tekst.. Mange fine/bra sanger handler om tapt kjærliget. Men det vil ikke jeg ha. Andre som tenker likeens? Eller som har forslag til musikk til festen?
Kylling Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Depeche Mode - Somebody Teksten passer perfekt til bryllup.
Gjest Frk Åberg Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Jeg forstår forsåvidt hva du mener, men jeg tror ikke jeg skal sette i gang med tekstanalyse av alle sangene vi kommer til å ha med. Fordi jeg tror det kommer til å bli en laaang liste, siden man gjerne holder på en stund. Har satt sammen spillelister til selskap før, og selv om man tror man har masse sanger, blir det lett for lite. Jeg kommer til å velge sanger som passer å ha i et selskap, men å bare velge kjærlighetssanger ser jeg for meg at kan bli vanskelig. Beklager at jeg ikke hadde noen forslag.
naley Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Hei, jeg har en liste inne på dagboken min med en del sanger, ta en titt der å se om du liker noe. Tekstene kan du finne på f.eks denne siden
Chelsea Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 I vårt bryllup tenkte vi på teksten bare på bryllupsvalsen og sangen etter den. Alle andre sanger valgte vi bare utfra vår musikksmak og hva som var kult å danse til. Og utover kvelden så vi at det var 80-tallsmusikken som slo best an i tillegg til svingmusikk til den eldre garde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå