Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet andre butikker som har Saint Tropez enn Fransa på Byporten og Claire på CC Vest? De har så lite....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Jeg lurte på akkurat det samme, og sendte en mail til dem. Fikk vite om butikkene du nevner, i tillegg til Shoe Lounge på Grünerløkka, og Chicas og venner på Majorstua. Men synes egentlig ikke de har så mye. Veldig trist, for det er jo så utrolig mye flott fra dette merket!

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Berit_*
Skrevet

Noen som vet om flere butikker nå har tatt inn varer fra Saint Tropez?

• 1 måned senere...
Skrevet

Henger meg på denne, digger Saint Tropez klær!

Skrevet

vet ikke om oslo har neste stopp? der(city syd) så jeg i alle fall en kjempefin topp i går fra dette merket. angrer på at jeg ikke prøvde...

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

de har en Shoe Lounge i hegdehausvegen også, som fører merket. Og på Homecoming på Majorstua, Schønings gate.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Mener de har dette merket på neste stopp? Det er i såfall iallefall både i Bogstadveien, Nedre slottsgate og på Storosenteret.

• 2 måneder senere...
Skrevet

De har dette merket på flere av butikkene på Sandvika Storsenter i Bærum. Ingen lang reise fra Oslo sentrum.

Skrevet

Tippy på Grønland torg har faktisk det størstre utvalget jeg har sett i byen

22 17 47 09

Smalgangen 36, 0188 Oslo

Skrevet

I Skovveien på Frogner, rett ved siden av Kaffebrenneriet ca, er det i alle fall en butikk som fører dette merket (er jeg nesten 100% sikker på). Ikke så stor butikk, så usikker på utvalget, men det er ihvertfall noe...

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Bonnie & Darling på løkka har også st tropez

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet
De har dette merket på flere av butikkene på Sandvika Storsenter i Bærum. Ingen lang reise fra Oslo sentrum.

Hvilke butikker på sandvika storsenter da?

Skrevet
Hvilke butikker på sandvika storsenter da?

Litt Snob har hvertfall :)

• 10 måneder senere...
Skrevet

Litt Snob på Sandvika Storsenter har akkurat fått inn mye fint fra Saint Tropez.

Skrevet

Vil virkelig, virkelig anbefale Dorothea på Lørenskog storsenter!

De har et helt utrolig utvalg av klær ala St. Tropez - og mye av selve merket også. Stor butikk med et nydelig utvalg av alt mulig. Line of Norway, Ti Mo, Odd Molly, Chill Norway etc etc. Noe dyrt og noe rimelig. (Er mye salg der akkurat NÅ, så løp og kjøp. Hehe.)

Claire på samme senter fører også St. Tropez kom jeg på. Faktisk en god del.

Fine Ting på Byporten har også et godt utvalg. Litt usikker på om de fører St. Tropez eksakt, men mye ala der også.

På Damplassen ved Ullevål Hageby ligger det en liten koselig butikk, men kommer ikke på hva den heter i farta.

Frøken Pedersen på Jessheim Storsenter har også veldig mye fint!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Shoe Lounge på Paléet og hos Detaljer i Grønnland Bassar

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Ikke i Oslo men i Fredrikstad i Torvbyen har de egen Saint Tropez butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...