-bolla- Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Jeg er så utrolig kjedelig på håret. Jeg har langt, tynt og helt slett hår. Tynt som i tynne hårstrå, ikke spesielt få. Det finnes ikke fall i håret, ikke noe som ligner engang.' Jeg farger det og klipper det litt opp rundt ansiktet, men jeg synes det er så vanvittig kjedelig! Har noen tips, enten til hvordan jeg kan klippe det med en slik hårtype, eller hvordan jeg kan style eller sette det opp? Er så vanvittig lei.
Bjørk Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Det er som å høre meg selv!! akkurat for øyeblikket har jeg langt med lugg- litt rocka. Må ha det mest i hestehale da... Men har gått mye til frisør og de bare forguder håret mitt. Det er veldig lett å klippe korte frisyrer. Hvis du er modig så kan du bare la en flink frisør prøve seg...det har jeg gjort mange ganger med gode resultater. Kan sende en link til en frisyre som ligna den jeg hadde i 2år og som passer til tynt/slett hår: http://i12.photobucket.com/albums/a248/zenma3/2f138b88.gif Jeg hadde bare kortere lugg. Så bruker jeg Renati voks i håret of det funker FAKTISK
Gjest Advena Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Ville ha klippet meg, jeg. Får mange kule, korte hårfrisyrer med slett hår og ved hjelp av litt hårvoks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå