Gjest *Magica* Skrevet 10. mars 2007 #1 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Det ble en og en halv grillet kylling til overs etter middag i dag. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med den? Er ikke så glad i å ha det i gryte, synes fort det blir veldig trådete. Pleier å lage salat av det, tenkte jeg skulle prøve noe annet, men er åpen for litt spreke salatoppskrifter også. Endret 10. mars 2007 av *Magica* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 10. mars 2007 #2 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg bruker grillet kylling i pataretter der det ikke er mye saus, f.eks. pasta med rødløk, tomat, oliven og pesto + kylling, i salater, i påleggsalater, i wraps/taco, sandwicher etc etc. En ting til som er godt er å varme kyllingkjøttet og litt frosne erter i karrisaus å servere til pasta/ris som en kjapp middag. Hvis jeg ikke har noen bestemte planer fryser jeg ned kjøttet og bruker det senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 10. mars 2007 #3 Del Skrevet 10. mars 2007 Du kan lage pizza med kyllingen. Stekt ris med kylling er også veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 10. mars 2007 #4 Del Skrevet 10. mars 2007 Eller kyllingburritos! Det blir faktisk veldig godt med grillet kylling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2007 #5 Del Skrevet 10. mars 2007 jeg pleier å koke opp et par poser med bretagnesaus, dele kyllingen opp i litt store biter og ha den oppi sammen med broccoli. Kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. mars 2007 #6 Del Skrevet 10. mars 2007 Vi bruker restene stort sett til wraps, men også i kyllinggryte (putter kjøttet oppi rett før servering - så det bare rekker å bli varmt) eller salat. Santa Marias creamy curry chicken er strålende - da bruker jeg bare det jeg har av grønnsaker oppi (kikerter, løk, minimais, sukkererter, paprika osv) Lager salat med kikerter, fetaost, oliven, rødløk, mais, pasta og paprika - gjerne med en blue chese dressing eller en "satomayo" (peanøttsmør/majones/chillisausblanding) - knallgodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 10. mars 2007 #7 Del Skrevet 10. mars 2007 Eller kyllingburritos! Det blir faktisk veldig godt med grillet kylling. ← Hvordan lager du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 10. mars 2007 #8 Del Skrevet 10. mars 2007 jeg pleier å ha det på brødskiva. smør først på et lag med majones, så noen biter av kyllingen, og så masse rødløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 11. mars 2007 #9 Del Skrevet 11. mars 2007 Det ble kyllingburritos. Dessverre lagde jeg dem så sterke at ungene ikke klart eå spise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå