Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har prøvd og få vekk online.no sin startside, den kommer opp hver gang jeg skal på internett, den er visst låst, det går ikke og fjerne den fra alt. for internett. JEG VIL HA DEN VEKK!!!! :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alternativ 1: Verktøy (Tools) -> Alternativer for internett (Internet options)

Men det hadde du jo prøvd... Er kanskje noko i registeret. (Om du veit kva du gjer: Prøv å starte regedit. Om ikkje: Hald deg unna regedit.)

Alternativ 2: Last ned Opera i staden. Mykje betre nettlesar, synest eg ;-)

(OK; Mozilla, Netscape m.m. er jo òg alternativ...)

Skrevet

kansje jeg skal prøve opera, har hatt det før og var kjempefornøyd, men mannen min skjønte den ikke, ja du vet menn og data!!!! :blunke:

men nå sporet jeg visst litt av.

• 2 uker senere...
Skrevet

Bedre sent enn aldri. Men det kan jo være til hjelp om flere har problemer med dette. I Internet Explorers tilfelle kan dette ordnes i registry, men da burde man helst ha litt oversikt før man begynner å rote der.

Anyway, start regedit (ev. regedt32 i w2k) (start > kjør/run)

Gå til

HKey_Current_User Software Microsoft Internet Explorer Main

Her endrer du "Start page" til det du vil startsiden skal være.

Skrevet
Bedre sent enn aldri. Men det kan jo være til hjelp om flere har problemer med dette. I Internet Explorers tilfelle kan dette ordnes i registry, men da burde man helst ha litt oversikt før man begynner å rote der.

Anyway, start regedit (ev. regedt32 i w2k) (start > kjør/run)

Gå til

HKey_Current_User  Software  Microsoft  Internet Explorer  Main

Her endrer du "Start page" til det du vil startsiden skal være.

FY!

Ekke så smart å oppfordre folk til å endre registryet! *spænke pappa* :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har jeg ikke oppdratt deg til å være av den oppfatning at man må ta litt sjanser her i livet? Registry er jo et helt eksemplarisk sted å starte :P

Men nei, ok, ikke rediger i registry før du er sikker på at du ikke tuller noe grusomt, ooog ta gjerne backup ;)

Fornøyd nå, jordbær? :P

Skrevet

Teite browser, den glemte meg et lite øyeblikk, men du skjønte sikkert at det var meg, *furte*

Skrevet
Teite browser, den glemte meg et lite øyeblikk, men du skjønte sikkert at det var meg, *furte*

Hihi.. Okda pappa! *fornøyd* :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...