Gjest Corto Maltese Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Tror dere at det er mulig for en person og føle når han eller hun skal dø. Av hva og hvordan og alder. F,eks om en sier at han\hun vil dø innen man er 35 av blodforgiftning. Er denne personen gal eller er det noe i det den personen sier.
Gjest *Magica* Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Interessante avstemningsalternativer. Litt tøff uke, Cedric?
Gjest Corto Maltese Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Litt tøff uke, Cedric? ← Nei min uke har vært fantastisk som alle andre uker i mitt nesten 24 år lange liv
Gjest Corto Maltese Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Om den fantastiske uka og livet ditt. ← jeg kommer aldri til og legge ut noe om livet mitt her inne. Det får da være grenser.
Gjest Silmarill Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Ja man kan spå sin egen død - om det er en sann spådom er noe helt annet! ... men spå den, det kan man.....er du død så vet du vel heller ikke om spådommen gikk i opfylelse!? ...så sant man ikke i samme slengen spådde at man gikk igjen da.....
eximus Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Klart jeg kan spå at i morgen klokken 12 er jeg død pga at det er "gått hull" på hovedpulsåren i magen min.
eximus Skrevet 13. mars 2007 #11 Skrevet 13. mars 2007 Det tror jeg ikke. ← Men om jeg vil, så fixer jeg det selv vet du
Gjest vimselot Skrevet 14. mars 2007 #12 Skrevet 14. mars 2007 Jadda jadda. Jeg har taleforbud. Men man kan ikke spå selv om man er synsk. Man er ikke synsk, man er bare åpen... Man har knekt i latter og i sorg¨ sammenbrudd--- Slå opp på gule sider og ring mental helse... Jeg sender deg gode tanker. Jeg er en heks, men jeg ser helt uskylidig ut.-..
Gjest Silmarill Skrevet 14. mars 2007 #13 Skrevet 14. mars 2007 En person som står med ett ladd gevær til tinningen å har i tankene at han skal trekke av for å skyte seg selv, den personen kan såklart spå sin egen død!
Gjest vimselot Skrevet 14. mars 2007 #14 Skrevet 14. mars 2007 Nei, Simarill... han har ikke spådd (jeg skriver han nå for det er som regel menn som går med skytevåpen). Han har valgt å ta livet sitt, hvis han skyter seg selv. Han har ikke sett i tarotkortene, eller i kaffekoppen. Dermed har han ikke spådd, men bare antatt at det er til det beste for alle... (det er det jo ikke, men jeg vil ikke synse om dette, for jeg har respekt for de som har tatt slike valg også) Han har ikke spådd i alle fall. Og i følge det jeg vet om spådom, betyr f.eks. død en ny start, og en forandring. Jeg tviholder på at man ikke kan se sin egen død, i en spådom. Jeg har sett andres, men det er en annen sak og selvsagt fortalte jeg ikke det.
Gjest Pax Skrevet 14. mars 2007 #15 Skrevet 14. mars 2007 En spådame som spådde meg i hånden spådde at jeg ville dø før jeg ble 40. Så da har jeg 11 år igjen, hvis jeg er heldig. Hvis jeg tror på det, vel og merke.
Trampe Skrevet 17. mars 2007 #16 Skrevet 17. mars 2007 En spådame som spådde meg i hånden spådde at jeg ville dø før jeg ble 40. Så da har jeg 11 år igjen, hvis jeg er heldig. Hvis jeg tror på det, vel og merke. ← Herregud, sånne spådamer er ikke gode!! Sånt sier man ikke til folk...
Gjest Corto Maltese Skrevet 18. mars 2007 #17 Skrevet 18. mars 2007 Herregud, sånne spådamer er ikke gode!! Sånt sier man ikke til folk... ← hvorfor ikke det hun var ærlig hun gjorde henne klar over at hun vil dø. Det er den mest fornufitge spådame jeg har hørt om.
Gjest Tanita Skrevet 20. mars 2007 #18 Skrevet 20. mars 2007 Herregud, sånne spådamer er ikke gode!! Sånt sier man ikke til folk... ← I norge er det ikke lovlig å spå slikt. Fikk selv høre at jeg skulle ende i en forferdelig trafikkulykke men det tror jeg svært lite på da
Gjest Tang Lung Skrevet 21. mars 2007 #19 Skrevet 21. mars 2007 Hvis du lever usunt , dør du tidlig....å fundere på om dette stemmer er som å fundere om det finnes tyngdekraft i verden
Gjest Corto Maltese Skrevet 21. mars 2007 #20 Skrevet 21. mars 2007 Hvis du lever usunt , dør du tidlig....å fundere på om dette stemmer er som å fundere om det finnes tyngdekraft i verden ← Det er ikke nøvendigvis sant. Det finnes folk som drikker og røyker og spiser usunn mat. Som lever til de er 100. Mens folk som lever så sunt som det bare går ann dør av hjerteinfark når de er 30. uansett det svaret du ga. Har ingenting med hva jeg spurte om og gjøre. når det gjelder tyngdekraften så vet alle at den ekisterer det er ikke noe og fundere over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå