Frk Midnattsol Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Dette skjønner jeg bare ikke Tidligere hadde jeg da vittelig lyd på alle videoklippene som ligger på YouTube, men "plutselig" var altså lyden bare borte. Får spilt av videoene, men fullstendig i taushet Er det noen glupe hoder som kan skjønne dette? Har lyd på alt annet jeg spiller av på maskinen, så det er kun der jeg plages. Nå skal det sies at jeg ikke er av de aller største datavitere, men har nå litt peiling, så mulig jeg skjønner det hvis jeg blir der forklart
Gjest Håil Brillan Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Dette skjønner jeg bare ikke Tidligere hadde jeg da vittelig lyd på alle videoklippene som ligger på YouTube, men "plutselig" var altså lyden bare borte. Får spilt av videoene, men fullstendig i taushet Er det noen glupe hoder som kan skjønne dette? Har lyd på alt annet jeg spiller av på maskinen, så det er kun der jeg plages. Nå skal det sies at jeg ikke er av de aller største datavitere, men har nå litt peiling, så mulig jeg skjønner det hvis jeg blir der forklart ← Kanskje et av de dumme spørsmålene, men må bare spør: Gjelder det alle klippene på youtube? Jeg mener det er ikke bare det klippe du er inne på som er uten lyd?
Gjest Håil Brillan Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Dette skjønner jeg bare ikke Tidligere hadde jeg da vittelig lyd på alle videoklippene som ligger på YouTube, men "plutselig" var altså lyden bare borte. Får spilt av videoene, men fullstendig i taushet Er det noen glupe hoder som kan skjønne dette? Har lyd på alt annet jeg spiller av på maskinen, så det er kun der jeg plages. Nå skal det sies at jeg ikke er av de aller største datavitere, men har nå litt peiling, så mulig jeg skjønner det hvis jeg blir der forklart ← Vel, ved litt kjapp googling fant jeg ut at noen har hatt samme problemet som deg. Sjekk http://www-gatago.com/no/it/os/mac/diverse/31058433.html Har visst noe med siste oppdaterte Flash-player på maskinen. Hell og lykke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå