Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Håil Brillan
Skrevet (endret)

Gerd Liv trakk seg, men tar hun noe sjølkritikk ???

Neida. Peuser på med ild og galle i alle retinger.

En gammel læresetning jeg hørte en gang, passer litt her:

Når alle rundt deg er idioter, så er det nok du som er idioten :)

Endret av Colargol
Videoannonse
Annonse
Gjest Tweek
Skrevet (endret)

Den setningen passer jo perfekt ;)

Jeg er å glad hun er borte

Endret av Colargol
Gjest Håil Brillan
Skrevet (endret)
Den setningen passer jo perfekt ;)

Jeg er å glad hun er bort

:) Ja hun kunne i det minste kostet på seg et gram med beklagelse. Neida :-)

Så på en vote på VG at av ca 20 000 som hadde stemt om hun burde gå at ca 90% svarte ja.

Vi vil ikke ha sjefer som herjer med oss. Den saken er jo grei :-)

Endret av Colargol
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det er godt mulig hun er en dårlig leder, men er det noen som kan påstå at de ikke har latt seg påvirke av media i denne saken? Merkelig hvordan "alle" plutselig har en mening om hvordan hun er som person. Jeg antar at hun har gjort dumme ting, men media har virkelig framstilt henne som en heks også.

Gjest Håil Brillan
Skrevet
Det er godt mulig hun er en dårlig leder, men er det noen som kan påstå at de ikke har latt seg påvirke av media i denne saken? Merkelig hvordan "alle" plutselig har en mening om hvordan hun er som person. Jeg antar at hun har gjort dumme ting, men media har virkelig framstilt henne som en heks også.

Klart hun har fått kjørt seg i media. Men du, det er jo rimelig selvforskyldt. Hadde hun bare i første intervjuet tatt noe selvkritikk så hadde hun sittet som leder i LO enda.

Men hun valgte angrep, og de lider hun for idag.

Hennes politiske karriere er over.

Og nei, jeg har hele tiden ment at hun hadde en for "skarp" tone. Litt bitch hvis du skjønner hva jeg mener. Dette har vært med på å skape henne et tøft ytre image. Men trodde ikke i min fantasi at hun var en "diktator" som sjef.

Men forgudskyld, Yssen er ikke noe pingle dame. Hun tåler dette, men er nok litt mer happy en oss andre idag. For egentlig er jo dette en trist historie hvordan man ikke skal behandle sine medarbeidere.

Skrevet

Litt selvinnsikt hadde jo ikke skadet fra Vallas side fra starten, hadde hun vært mykere i kantene fra første stund så hadde antakelig majoriteten suttet igjen med et litt annet inntrykk av hennes opptreden, men hun har ikke gjort noe som helst for å prøve å rette opp inntrykket, ei heller utad.

Jeg syns det er helt på sin plass at hun nå tar konsekvensene av sine handlinger og tar hatten sin og går.

Skrevet (endret)

En person som er veldig selvrettferdig og ikke ser noe galt i det de sier og gjør. Jeg har selv hatt en slik sjef, og det var IKKE moro. At lederen av LO er slik, er nesten ironisk.

Hun skal liksom gå som et godt forbilde, og hjelpe folk i f.eks min situasjon, og så gjør hun slikt. Det MÅ jo få konsekvenser. Nesten synd at hun gikk av, fordi da fikk de ikke sparket henne.

Rapporten var i alle fall knusende klar; hun hadde oppført seg klandreverdig.

Når det nå er oppklart at hun mobbet, vil hun da få straff? Jeg tenker jo på, at det faktisk er ulovlig å mobbe noen - og hun har jo brutt loven.

Trolig får hun bare denne kritikken, og intet mindre. Hun er vel hevet over vanlig straff, i motsetning til andre lovbrytere.. :sur:

Endret av Fru Pigalopp
Gjest baby-E
Skrevet

syns hun virker selvsentrert og uten selvinnsikt.

Skrevet

Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende om andre personer, derfor er noen ord og setninger ryddet fra tråden.

Mvh. Colargol -moderator

Skrevet
syns hun virker selvsentrert og uten selvinnsikt.

Enig med deg. Forresten, så lurer jeg på hvorfor hun nesten bestandig har på seg den røde jakka...

Gjest Silmarill
Skrevet

Som jeg nevnte i den andre "Valla tråden" tok hun kun selvkritikk for at hun ikke trakk seg tidligere!

LO har mistet en beinhard dame, men som overhodet ikke var noe prakteksemplar av en sjef!

Lurer på hvem som blir ny LO sjef :klø:

Kanskje Hill Martha Solberg?

Gjest Håil Brillan
Skrevet
Som jeg nevnte i den andre "Valla tråden" tok hun kun selvkritikk for at hun ikke trakk seg tidligere!

LO har mistet en beinhard dame, men som overhodet ikke var noe prakteksemplar av en sjef!

Lurer på hvem som blir ny LO sjef :klø:

Kanskje Hill Martha Solberg?

Hadde de bare valgt Hill Martha Solberg (ikke at jeg liker henne så super godt heller...) men neida, de tok en tidligere kasserer fra et av underforbundene. Kanskje en bra kar han. Ikke vet jeg. Liker egentlig ikke LO når de knytter seg sånn opp politisk, med sitt litt for tette bånd til AP.

De burde vært politisk uavhengig og støttet alle partier som støtter deres sak. Sånn som YS gjør. Det skaper en mye større troverdighet, mener nå jeg :)

Skrevet

Han som nå er leder, har vært nestleder i flere år. Det er ikke bare en de fant tilfeldig.

Jeg har personlig mislikt Valla siden hun ble leder. Hadde perifer kjennskap til hvordan det var internt i LO, og hun ble for meg symbolet på en rimelig skakkkjørt organisasjon. Ingen ting i denne saken har overrasket meg, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...