Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har brukt skin smoothing creme fra dermalogica en stund nå. er stort sett fornøyd, bortsett fra at jeg blir så forbaska blank i ansiktet av den. Det ser ikke noe pent ut. Er det noen andre dermalogica kremer som har samme effekten som skin smoothing creme, som matter litt, og ikke blir så blank? det er litt frustrerende, da jeg ikke er interessert i å bruke pudder til en hver tid. (funker bra til fest og slikt, men til hverdags vil jeg helst være uten slikt på huden..)

hjelp, noen :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du blir blank, så er den vel for fet for deg... Active moist er mindre fet, men den er vel kanskje ikke rik nok for deg siden den er beregnet på fet hud.

Skrevet

Enig med Snoops.Du er nødt til å ha litt fet hud,og da hjelper ikke Skin Smoothing

Cream.

Jeg bruker den på vinteren fordi jeg blir litt tørrere i huden da.

Og så bruker jeg Active Moist resten av året.Fungerer veldig bra på meg.

Skrevet

Jeg bruker Terminal matt fra Vichy, og jeg er strålende fornøyd med den. Siden den ikke inneholder olje så blir ikke huden blank.

Jeg har dessverre ingen erfaring med Dermologica

Skrevet

Dermalogica har en krem som heter oil control lotion, den er tynnere i konsistensen og gjør huden mattere ;)

Jeg bruker den i t-sonen og skin smoothing kremen i resten av ansiktet.

Klem :klem:

Skrevet

Opplevde det samme som deg med skin smoothing cream (jeg har T sone og er tørr ellers.)

Nå bruker jeg Biosensitive fra Biotherm ( for tørr til normal hud) og er veldig fornøyd. Resultatet blit veldig fint, selv de dagene da jeg ikke bruker sminke.

Har generelt hatt litt ulike problemer med mange produkter fra Dermalogica, bortsett fra Hydrating Boosteren som jeg elsker. Men det føles så drøyt å betale så mye penger for så lite...

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

fjernet innlegg:)

Endret av Luzi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...