Luzi Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 har brukt skin smoothing creme fra dermalogica en stund nå. er stort sett fornøyd, bortsett fra at jeg blir så forbaska blank i ansiktet av den. Det ser ikke noe pent ut. Er det noen andre dermalogica kremer som har samme effekten som skin smoothing creme, som matter litt, og ikke blir så blank? det er litt frustrerende, da jeg ikke er interessert i å bruke pudder til en hver tid. (funker bra til fest og slikt, men til hverdags vil jeg helst være uten slikt på huden..) hjelp, noen
snooops Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Hvis du blir blank, så er den vel for fet for deg... Active moist er mindre fet, men den er vel kanskje ikke rik nok for deg siden den er beregnet på fet hud.
ehv61 Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Enig med Snoops.Du er nødt til å ha litt fet hud,og da hjelper ikke Skin Smoothing Cream. Jeg bruker den på vinteren fordi jeg blir litt tørrere i huden da. Og så bruker jeg Active Moist resten av året.Fungerer veldig bra på meg.
Grønt blad Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Jeg bruker Terminal matt fra Vichy, og jeg er strålende fornøyd med den. Siden den ikke inneholder olje så blir ikke huden blank. Jeg har dessverre ingen erfaring med Dermologica
Leah Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Dermalogica har en krem som heter oil control lotion, den er tynnere i konsistensen og gjør huden mattere Jeg bruker den i t-sonen og skin smoothing kremen i resten av ansiktet. Klem
Jaqueline Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Opplevde det samme som deg med skin smoothing cream (jeg har T sone og er tørr ellers.) Nå bruker jeg Biosensitive fra Biotherm ( for tørr til normal hud) og er veldig fornøyd. Resultatet blit veldig fint, selv de dagene da jeg ikke bruker sminke. Har generelt hatt litt ulike problemer med mange produkter fra Dermalogica, bortsett fra Hydrating Boosteren som jeg elsker. Men det føles så drøyt å betale så mye penger for så lite...
Luzi Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2007 (endret) fjernet innlegg:) Endret 20. mars 2007 av Luzi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå