Gjest Nivvy Skrevet 25. februar 2003 #1 Skrevet 25. februar 2003 Hmm....jeg bare lurer, jeg! For de som skulle finne på, på gøy, å misforstå; det er snakk om håret på hodet på toppen av kroppen. ( Utenfor hjernen ) ..osv, osv. Noen har langt, kort, bob, svart, blondt, rødt, tjukt, tynt, krøllet, glatt, kort lugg, lang lugg, osv! Selv har jeg halvlangt rødbrunt hår med voksende lugg (får luggen bak ørene og litt til, hehe) Er naturlig brunette, men bestemte meg for litt siden at nå måtte jeg fikse det litt, så, tok tuppene og farget litt. Sparer til lengre hår, tror jeg. Sparer til jeg blir lei av håret, til det "er i veien", "for tungt", osv. Er lenge siden jeg har hatt så langt som jeg har nå, er litt skummelt, hehe, uff, jeg har en feeling av at jeg kommer til å få smått med krøller...har fått fall i håret, nå som det er lengre. Hms. Jaja, blir spennende å se! Det er forresten ikke tynt og ikke tjukt, noe midt i mellom! Kommer an på dagsformen Hehe Trives med håret mitt, jeg ! - Birthe -
Gjest Linn_ Skrevet 25. februar 2003 #2 Skrevet 25. februar 2003 Jeg har langt blondt slett hår.. Målte det for moro skyld her tidligere og det er da 53 cm langt. Er dritt lei, men har ikke samvittighet til å klippe det..
blå Skrevet 25. februar 2003 #3 Skrevet 25. februar 2003 Har langt hår med krøller i. Ingen lugg. Og fargen......tja, den er litt lys blond akkurat nå. Egentlig er jeg dritt lei, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med disse krøllene.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2003 #4 Skrevet 25. februar 2003 Er dritt lei, men har ikke samvittighet til å klippe det.. og hvem har du dårlig samvittighet overfor?? deg selv? du har jo lyst på kortere hår.. håret ditt??
Gjest Nivvy Skrevet 25. februar 2003 #5 Skrevet 25. februar 2003 Gjest: er vel mer det at når man har spart til langt hår, for så å bli lei det med en gang...hehe, alle gangene mens man har spart, hvor man har hatt lyst til å gjøre noe skikkelig crazy, men latt vær. Så, ja, samvittighet ovenfor seg selv. Er litt selvdisiplin å spare til langt hår, faktisk!
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2003 #6 Skrevet 25. februar 2003 Gjest: Er litt selvdisiplin å spare til langt hår, faktisk! de gangene jeg har hatt langt hår har det vært latskap.. har ikke orket å tenke ut hvordan jeg vil ha håret og å bruke tid på å få det fin daglig.. så jeg har bare latt det vokse seg langt og kjedelig..! etter bryllupet mitt skal jeg aldri mer ha langt hår (til da skal jeg holde ut med mitt nå snart skulderlange hår)
Lisle Skrevet 25. februar 2003 #7 Skrevet 25. februar 2003 håret mitt er langt og bleket lyseblondt og henger rett ned men noen ganger som idag har jeg krøller som jeg laget ved å sove med håret i en flette på toppen av hodet. jepp.
brum Skrevet 25. februar 2003 #8 Skrevet 25. februar 2003 Jeg har langt "kjedelig" bleket /lystonet hår til midt på ryggen. Det blir til at jeg går med en hestehale til dagllig...sukk...
Hello Kitty Skrevet 25. februar 2003 #9 Skrevet 25. februar 2003 Jeg har skulderlangt hår, men det er ganske oppklippet og rufsete (eller rampete som frisøren min sier). Har skillen langt til den ene siden, sånn at luggen ligger skrått over panna. Fargene er mørkt underhår, nokså rødt oppå (ikke brannabilrød da, mer mahogni), med lysere stiper. Er veldig fornøyd, hadde hår ned til baken i alle år.......men så ble jeg lei, og har aldri angret på at jeg klipte meg
ivanka Skrevet 25. februar 2003 #10 Skrevet 25. februar 2003 nå har jeg litt lenger enn skulderlangt hår. første gang i mitt liv at jeg har hatt tålmodighet til å la det vokse så lenge. i gamle dager pleide jeg å barbere av alt sammen...
nirvana Skrevet 25. februar 2003 #11 Skrevet 25. februar 2003 Har langt, sort hår som jeg stort sett har løst. Naturlig fall og/eller krøller etter humør
Tiqa Skrevet 25. februar 2003 #12 Skrevet 25. februar 2003 Jeg har langt, mørkt hår, lengde til midt på ryggen. Slett, men vanligvis ganske rufsete, halvt pga stylingprodukter/halvt pga latskap.
Gjest Cruella Skrevet 25. februar 2003 #13 Skrevet 25. februar 2003 Er så drittlei håret mitt for tiden!! :evil: Men er for feig til å klippe det. Har glatt mørkt hår til nedenfor skuldrene med blonde og brune striper, lang lugg, side/nestenmidtskill, litt oppklipt på sidene. Har hatt samme frisyre i 3 år og har såååå behov for en forandring! Kanskje farge det i første omgang? Lisa-Beth
Gjest Lex Icon Skrevet 25. februar 2003 #14 Skrevet 25. februar 2003 Jeg har mørkeblond som basisfarge pluss noen andre farger og hele håret mitt er flettet i en blanding mellom rastafletter og dread locks.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 26. februar 2003 #15 Skrevet 26. februar 2003 idag har jeg ennå sovehår klokka 2 på ettermiddagen. og Birthe, jeg forguder det lange håret ditt WildThing "let me shine, and I'll shine on you"
tuji Skrevet 26. februar 2003 #16 Skrevet 26. februar 2003 JEg har samme sveis som avataren til Birthe, men fargen er litt lysere. Veldig fornøyd!
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #18 Skrevet 26. februar 2003 Synes å huske at dette tema var oppe får en liten stund sieden. Skal prøve å finne d.
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #19 Skrevet 26. februar 2003 Jeg har kort brunt hår med røde striper i.
Efelia Skrevet 27. februar 2003 #20 Skrevet 27. februar 2003 Har litt kjedelig hår jeg. Prøver å spare, så det skjer ikke så mye oppi der! Har hår til litt nedpå ryggen, oppklipt forran, slik at det blir fint fall mot ansiktet som frisøren sier. Har en anelse kommunebrunt hår, med litt varierende av striper, ettervekst, rødbrunetoner...Men nå må jeg holde opp, hvis ikke brekker det vel av før jeg har fått langt hår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå