Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg bruker 70B i bh-størrelser så når jeg kjøper prver jeg de ikke for det er det jeg bruker. Men jeg kjøpte undertøysett på HM i london (hvitt med rosa prikker på) og det var for lite! Og jeg vet ikke hvilken størrelse jeg tok for jeg har klippet vekk den lappen. Men er det meg som er blitt større eller har HM bh´ene blitt mindre? Jeg tror ikke det er jeg som har blitt større, men hvis jeg har det hvilken str. ksal jeg da bruke?

Bestilte på nett det nye undertøyet som er mykt osv, men puppene mine velter ut og det er for stramt enda jeg har det på ytterste hakk (jeg pleier å ha på innerste og midterste etter jeg har vasket det og tromlet) Skal jeg ha ha 75C?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg pleier stort sett å kjøpe 70C, og 70C hos H&M er betydelig mindre enn 70C andre steder, uansett type BH.

Det høres ut som om du må ha større skål, i hvertfall. Men ellers finnes det folk som har mye mer peiling enn meg her inne.

Gjest Tweek
Skrevet

Ja, det var det jeg trodde at jeg må opp til en C, men siden den er stram rundt også at jeg må opp til 75 og 75C høres veldig stor ut for meg

Skrevet
Ja, det var det jeg trodde at jeg må opp til en C, men siden den er stram rundt også at jeg må opp til 75 og 75C høres veldig stor ut for meg

Tror ikke du kan ha økt så forferdelig i str på en dag eller to..? Men uansett, hvis du synes/tror 75C blir for stort i cupen, så kan du jo prøve 75B. 75C er større i cupen enn 75B. ;)

Gjest Tweek
Skrevet

Det er ikke lett det her.. For jeg bestilte 3 bhér fra hm og alle er samme størrelse men bare en passer :klø:

Gjest Kitten
Skrevet

Man bør jo prøve BHer og før man kjøper, for selv om man pleier å bruke en str så kan str variere fra BH til BH, passformen kan også variere veldig.

Skrevet (endret)
Man bør jo prøve BHer og før man kjøper, for selv om man pleier å bruke en str så kan str variere fra BH til BH, passformen kan også variere veldig.

Enig. Jeg må alltid prøve masevis av bh´er i samme størrelse for å finne 1-2 som sitter perfekt på. Noen blir alt for små, noen alt for store- selv om de altså er i samme størrelse og fra samme butikk.

Endret av brumma*
Gjest Tweek
Skrevet

Ja, litt vanskeligere når jeg bestiller fra nettet.. Men til nå så har alle bh´ene i 70B passet helt likt p åmeg, derfor tnkte jeg ikke noe over det. Men ejg tror de har blitt mindre for jeg kanskje ikke vokse så mye på så liten tid :( Bade i cup og omkretsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...