Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å ha et lite bryllup i NYC, men sliter med å finne et sted som passer å ha selskapet. Vi blir ikke så mange, max 20 stk. Er det noen som har ideer til hvor vi kan feire? Htell, restaurant osv...

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, du bør gå inn på amerikanske bryllupssider og chatteforum for lokale byer - du vil finne forslag der.

www.brides.com

www.weddingchannel.com

Martha Stewart Weddings - søk på google.

NYC har ti tusen steder du kan ha et sånt bryllup - har vært en del i NYC, og masse spennende steder, men du må spesifisere litt mer hva du er ute etter og pris. Ikke fall i turistfellene og for ALL DEL, hold deg unna Tavern on the Green....!!!!

Skrevet

Hei!!

Takk for svar!

Vi tenker ca 20 stykker. *Kunne tenke meg et lite lokae på et hotell, eller en restaurant som enten er liten nok til å få hele for oss selv, eller et sted hvor vi kanskje kan få et rom eller en del helt for oss selv. Når det jelder pris er jeg ikke riktig sikker. Betaler man per kuvert og lokalet utenom? Ikke mer enn 1500 per person kanskje. Vet du om noe som kunne passet? Syns det er fryktelig vanskelig å finne noe, når jeg ikke vet om stedet er OK...

Takk for hjeøpen!

Skrevet

Hei igjen, husk at NYC er knalldyrt, du må nok betale for både kuvert og leie av lokale i de fleste hoteller...de har alle mulig prisklasser.

Jeg må sjekke litt websider evt, men noe jeg kom over er bla. denne:

http://www.citidex.com/1783.htm

Noe som er veldig stilig i USA er såkalte Loft weddings hvor du har intime leiligheter/rom, gjerne med fantastisk utsikt, og det er meget romantisk på vinterstid. Når på året tenker dere?

Sjekke de ulike boutique hotellene i NYC for å finne noe litt mer særeget og ikke de typiske Hilton/Sheraton hotellene...nokså kjedelige i mine øyne...ingen forskjell på om du er i NYC eller et hvilket som helst ballroom et annet sted i verden.

Stilig hotell jeg kommer på i farten: Hudsen Hotel (del av et hotellgruppe som har meget stilige hoteller...sikkert med festlokeler). Hudson Hotel ble blant annet brukt i Sex og Singelliv serien!

Skrevet

Så bra, tusen takk!!!!

Vi hadde vel tenkt til å gjøre det på våren/sommeren 08... Skal sjekke de hotellene du foreslo! :) Tenkte mest på å komme til mest mulig "dekket bord", sånn at vi slipper å leie inn stoler og bord osv til disse lokalene som man må dekorere selv...

Gud, det kiler i magen når jeg tenker på det!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...