Mrs B Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Min veninne skal også gifte seg, og lurer i de forbindelse på om en skikkelig god og ikke oppbrukt ide om utdrikkningslag for ho!! Kjedelig med de samme gamle ideene som har blitt brukt om og om og om igjen... Noen som har en orginal ide??
Merethe_81 Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 I hvilket område skal utdrikningslaget foregå?
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Hva slags type er hun da? Når min vennine giftet seg så var vi ikke så orginale, men laget en dag hun ville sette pris på. Er personlig ingen fan av utdriting, så vi var veldig snille der (Håper hun er like snill mot meg... De har allerede startet planleggingen, og jeg liker ikke helt at alt foregår bak ryggen på meg...) De har jo mye opplevelsesturer da. Jeg håper jeg får være med på noe jeg ikke har prøvd før... Go-cart og paintball er kanskje ikke så orginalt, men det er jo moro. Og har du aldri prøvd det før kan det jo være morsomt. Fallskjerm, tur med akrobatfly, rafting osv osv er jo også utfordringer som kan være morsomme. Men det bør jo da være en sporty brud. Ikke noe ålreit hvis hun er livredd...
Montezuma Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Det er kjempegøy på Oslo Gladiators! Ellers har vi bl.a. hatt piknik i Frognerparken, Jordbær og champis på Stilla, motorsykkeltur, spabehandlinger, middag hjemme m mye mimring og gaver mm.
Mrs B Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2007 Vi skal ha det i frdrikstad-området. Ho er som meg, skjønner at man må bli litt dreti ut, men vil ikke ha utdritningslag.. er ikke fan av det sjøl, syns jeg godt kan ha det litt moro også, selv om jeg gifter meg!! Ellers tåler ho en spøk!!
lulle Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Kanskje ikke så orginal, men hva med en hyttetur sammen med god venninner. Lag til et hyggelig og minneverdig opplegg der. Hørte om noen hvor, alle gjestene kom utkledd som menn. Stripper hører gjerne med ??? Gaver fra kondomeriet el. Ta masse bilder og /eller film som hun kan ha til senere. Personlig forstår jeg ikke hvorfor en må ha noe utrdriting, men det er jo selvsagt en smaksak.
Chelsea Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Litt vanlige ting dette jeg kommer med dessverre, vanskelig å komme på noe riktig originalt. Noe man kan gjøre sammen med venninner: Matkurs Vinkurs Salsakurs Sminkekurs Spa Utfordring for henne: Lage mat til dere (på tid og med visse ingredienser) A la shopoholic (kjøpe et antrekk for et visst beløp) Rebusløp (pub til pub-runde) Plateinnspilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå