minienthe Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 skjønner ikke et kvekk, det har kommet inn penger på min konto som jeg ikke fatter hvor kommer i fra så jeg lurer på om det kan ha noe med dette viruset å gjøre. får jo ikke sett hvem avsender er før om et par dager og jeg venter ikke inn noe beløp nå noen her som har opplevd det samme ?
Gjest Catwoman Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Jeg bruker dnb og har ikke opplevd det. Men hvilket virus snakker du om?
Gjest Eir Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Greia med nettbanken er at du ofte får penger tilgjengelig på konto, før rentedato, mens opplysninger om hva slags penger det er kommer ikke før rentedatoen. Så vent en dag eller to, så vil du se hvor disse pengene kom fra.
HMSP Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har også dnbnor, men har ikke opplevd det samme. Ta evt å ring til banken så kan du høre med dem om de kan spore innbetalingen for deg. HMSP
Carmela Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Regner med at du har beløpet disponibelt men ikke bokført. Vent til bokføringsdato gjerne en til to dager avhengig av måten pengene er sendt på. Dette betyr at banken heller ikke har mottatt informasjon om avsender slik at det hjelper lite å ringe banken.
Meaty Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Du har ikke brukt Visa i det siste da? For da er det akkurat som om pengene går ut, inn og så ut av kontoen... Endret 9. mars 2007 av Meaty
minienthe Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2007 ingen visatransaksjoner og ingen renter som skal komme nå, dette er rett og slett uventede penger. vanligvis så ser jeg avsender etter ett døgn så at det skulle ta to dager høres rart ut ?
-hild Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 Ring kundeservice og spør! 04800. Og hvis jeg ikke har lov til å legge ut nr her.. så får dere bare fjerne det
minienthe Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2007 Ring kundeservice og spør! 04800. Og hvis jeg ikke har lov til å legge ut nr her.. så får dere bare fjerne det ← jeg prøvde å ringe de men de hadde trøbbel med datasystemet og fikk ikke sett. regner med det har kommet inn noe info over helgen så jeg får sjekke da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå