crushin2006 Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hei, jeg har satt på extension selv hjemme,jeg lurer på om det går an å farge extension? vet egentlig ikke om håret er ekte,men kjøpte det av ei heidi på finn.no,samme som har på qxl....hvis noen kjenner til henne?
Gjest Miss_alexandria Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Hei, jeg har satt på extension selv hjemme,jeg lurer på om det går an å farge extension? vet egentlig ikke om håret er ekte,men kjøpte det av ei heidi på finn.no,samme som har på qxl....hvis noen kjenner til henne? ← Jeg prøvde senest i dag. Håret tok ikke til seg farge og ble stivt og ekkelt etterpå. Jeg farget håret som jeg har festet på og hår som ikke satt på.
crushin2006 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2007 Jeg prøvde senest i dag. Håret tok ikke til seg farge og ble stivt og ekkelt etterpå. Jeg farget håret som jeg har festet på og hår som ikke satt på. ← Huff og huff, så uheldig du skal være... jeg er nødt til å farge mitt for håret jeg fikk var lysere enn mitt eget....hmmh jeg spurte heidi på finn også om håret kunne farges,hun sa da ja,men at det burde vært gjort før jeg satte det på...etter det du forteller kan hun ikke ha peiling på hva hun snakker om... ikke rart du er irritert på henne...skjønner deg virkelig...
crushin2006 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2007 Jeg prøvde senest i dag. Håret tok ikke til seg farge og ble stivt og ekkelt etterpå. Jeg farget håret som jeg har festet på og hår som ikke satt på. ← Huff og huff, så uheldig du skal være... jeg er nødt til å farge mitt for håret jeg fikk var lysere enn mitt eget....hmmh jeg spurte heidi på finn også om håret kunne farges,hun sa da ja,men at det burde vært gjort før jeg satte det på...etter det du forteller kan hun ikke ha peiling på hva hun snakker om... lurer på hvordan det vil gå når jeg skal farge det... ikke rart du er irritert på henne...skjønner deg virkelig...
Gjest Miss_alexandria Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Huff og huff, så uheldig du skal være... jeg er nødt til å farge mitt for håret jeg fikk var lysere enn mitt eget....hmmh jeg spurte heidi på finn også om håret kunne farges,hun sa da ja,men at det burde vært gjort før jeg satte det på...etter det du forteller kan hun ikke ha peiling på hva hun snakker om... lurer på hvordan det vil gå når jeg skal farge det... ikke rart du er irritert på henne...skjønner deg virkelig... ← Vel, vi får håpe du har fått ekte hår og du får gi en lyd hvis du har klart å farge det
crushin2006 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2007 (endret) Vel, vi får håpe du har fått ekte hår og du får gi en lyd hvis du har klart å farge det ← Skal gi beskjed med en gang jeg har farget det,vet ikke om jeg får gjort det idag eller imorgen,jeg har influensa,men over helgen er det garantert gjort,jeg tror jeg er på bedringens vei hvis hun på finn/qxl selger noe ekte hår og noe uekte hår så er hun jammen sleip,håper iallefall at det går bra....også at du finner en løsning på håret... Endret 10. mars 2007 av crushin2006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå