Gå til innhold

Lene Alexandra - My Boobs Are OK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forøvrig, my boobs are OK også, hvis noen lurte på det...

Skrevet
Forøvrig, my boobs are OK også, hvis noen lurte på det...

Nope.

:ler:

Skrevet

Herregud... så jævlig dårlig. Rett og slett.

Gjest Colubra
Skrevet

Hvor kan jeg levere søknadsskjema for å få tilbake de 3 minuttene av livet mitt?

Trodde virkelig ikke at noe kunne bli dårligere enn pussycat dolls. Surprise surprise..

Skrevet

Virker som jenta har manglende respekt for seg selv, tragisk!

Skrevet

Hvis ikke dette var ironisk så bør dama skjermes...

Skrevet

Stakkars jente! Blei direkte flau på hennes veigne jeg.

Skrevet

Bare morsomt, hun tjener sikkert mye penger. Og hun får plenty med oppmerksomhet, noe hun sikkert vil ha. Tror ikke hun er så dum som dere vil ha det til, er tvert imot de som ser på "my boobs are OK" og i tillegg vet at det er idiotisk, og sier likevel etterpå at hun er dum/pinlig. Hmm, har ikke sett hele videoen, men så klipp på God kveld Norge i går. :) Ironisk, hva..

Skrevet

Kor gammal er Lene Alexandra?

Skrevet

:sexy::klaske:

herregud.. har hun jobbe 4 år gratis for dette??? bare det sier jo at hun ikke er særlig smart :ler::ler:

Skrevet
Bare morsomt, hun tjener sikkert mye penger. Og hun får plenty med oppmerksomhet, noe hun sikkert vil ha. Tror ikke hun er så dum som dere vil ha det til, er tvert imot de som ser på "my boobs are OK" og i tillegg vet at det er idiotisk, og sier likevel etterpå at hun er dum/pinlig.  Hmm, har ikke sett hele videoen, men så klipp på God kveld Norge i går.  :) Ironisk, hva..

Tror heller ikke hun er så dum. Kommer sikkert til å tjene MASSE penger, få masse jobber etc....

Men, synes fortsatt synd på jenta.

Skrevet

Det beste er at disse ok boobsa hoppa ut under manshow og da vil jaggu dama ha tilbake alle pengene som boobsa kostet!

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Tror heller ikke hun er så dum. Kommer sikkert  til å tjene MASSE penger, få masse jobber etc....

Men, synes fortsatt synd på jenta.

Sikkert ikke dum, men hun spiller dum. jadaq, image-greier og alt det der, men allikevel forstår jeg ikke at noen vil fremstille seg som en klovn av ren fri vilje.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Hvorfor tar dere dette så alvorlig egentlig? Og hvorfor er det synd på henne? Man kan forøvrig være kjempesmart selv om man ikke deler de samme verdiene som en selv.

Skrevet (endret)

Det der er den mest patetiske sangen jeg noen gang har hørt...og samme med videoen forresten, dåååårlig!!

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet
Hvorfor tar dere dette så alvorlig egentlig? Og hvorfor er det synd på henne? Man kan forøvrig være kjempesmart selv om man ikke deler de samme verdiene som en selv.

Jeg liker deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...