Gå til innhold

Lene Alexandra - My Boobs Are OK

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hun burde fått bank.  :tristbla:

Humor eller ei. Ren skjær bank.

:Nikke:

Skrevet

Så enig med Snasen. Det er jo direkte pinlig!

Gjest DyneTryne
Skrevet

Vel, da skal jeg aldri bruke schoolgirluniformen min som hun danser med venninnene sine i igjen! :overrasket: Pføy!

Skrevet
Jeg så hun på Oslo-Tv. Hun virka ikke særlig ironisk ang videoen sin der heller.

Hun har jobba gratis i 4 år for å få denne videoen. Er dette alt?? Assa... FIRE ÅR. :hakeslepp:

Jobba 4 år gratis for å hoppe rundt og si my boobs are ok??? Det er godt jenta har ambisjoner. :overrasket:

Gjest Frk Åberg
Skrevet
:ler: Jeg må le. Syns nå det var litt festlig.
Skrevet

Gjorde meg ferdig med puppepopp på 80-tallet da jeg var kvisete fjortis. :ler:

Gjest Shayla
Skrevet

Jeg trodde særiøst det var en spøk første gangen jeg så den.. Er det virkelig mulig.. No brain no pain!

tror ikke dette blir en vellykket betaling for 4 års arbeid.... :hoho:

Skrevet

Herregud... jeg skjønner at jeg er nødt til å fylle opp litt i frontpartiet for å få et verdig liv, ja.

:ler: Ble ikke flau engang, bare litt sjokka og lattermild.

Skrevet

Uff... Overdrevent og utrolig dårlig! Det verste er at Christer Falck ser ut til å være stolt av dette!! :forvirret:

Skrevet

Christer Falck er jo kjent for å være ironisk og sarkastisk, du skal ikke se bort ifra at han godter seg veldig over denne videoen! ;) hun er jo ganske så ufrivillig morsom der hun vrikker.

Skrevet

Christer Falck .... Det er vel pengene han er ute etter så han sier vel det han mener er hensiktsmessig for å få flest mulig av de. ..... og det skulle ikke forunder meg om han er liiiit intresert i at flere av hunderrederre`s koleger skal flokke seg om han for også å vise sine talenter, i håp om å få platekontrakt. :ler:

Gjest Dingo
Skrevet

FANTASTISK

utrolig at det går an å lage noe så DÅRLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg er rimelig sjokka over at hun jobba gratis i 4 år for å få lage det der, men det er vel en drøm hun har hatt da... Og noe så dårlig er det lenge siden jeg har sett.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg elsker når folk sier de er ironiske, samtidig som de propper puppene fulle av sillikon og bleiker ned håret sitt og kler seg opp i halve kondomeriets kleskolleksjon. WTF hei? De er ikke kule på den måten ;D

Gjest Tessmira
Skrevet
Jeg elsker når folk sier de er ironiske, samtidig som de propper puppene fulle av sillikon og bleiker ned håret sitt og kler seg opp i halve kondomeriets kleskolleksjon. WTF hei? De er ikke kule på den måten ;D

Hehe, de lever virkelig opp til å være ironiske da ja :icon_lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...