Gå til innhold

Lene Alexandra - My Boobs Are OK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, sangen var jo ikke funky. ;(

Skrevet

Jeg ler meg i hel av hele greia!

Skrevet
Det beste er at disse ok boobsa hoppa ut under manshow og da vil jaggu dama ha tilbake alle pengene som boobsa kostet!

PR-stunt.

Gjest Catwoman
Skrevet

Har egentlig alltid trodd at Lene ALexandra er sånn passelig enkel.

Men den videoen og sangen er jo bare så tvers igjennom tåpelig at den blir morsom - så jeg mistenker at hun kanskje har litt mer mellom øra enn jeg trodde likevel.

Skrevet

Kjempe morsom, og helt klart fengende og et godt pr-stunt. Jenta kommer til å tjene penger på dette :) Go boobs :ler2::lol:

Skrevet

Jeg mistenker henne IKKE for å ha mye mellom øra, etter å ha sett hennes opptreden på tv2 Fredag... Der Cecilie Kjensli (Cupido-dama) gjorde åpenlyst narr av henne ansikt til ansikt, og hun ikke SKJØNTE det, bare fniste og var enig i at hun ikke var særlig lur...

Er det mulig? :klø:

Gjest beekeeper
Skrevet
Jeg mistenker henne IKKE for å ha mye mellom øra, etter å ha sett hennes opptreden på tv2 Fredag... Der Cecilie Kjensli (Cupido-dama) gjorde åpenlyst narr av henne ansikt til ansikt, og hun ikke SKJØNTE det, bare fniste og var enig i at hun ikke var særlig lur...

Er det mulig?  :klø:

Samme her. Tenkte som så at jeg skulle gi dama en sjanse etter at folk prøver å få frem at hun er smart og tjener masse penger osv.. Men etter det programmet sier jeg det: Dama er jammen meg ikke den skarpeste kniven i skuffen! Det skal være sikkert!

Skrevet

Tåpelig. Ble flau på hennes vegne.

Skrevet

Helt utrolig dumt spør du meg. :sexy:

Så henne da hun var med i Robinson, var ikke mye mellom de øra der nei.....

Men puppene er sikkert ok :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...