Donpedro Skrevet 16. mars 2007 #64 Skrevet 16. mars 2007 Det beste er at disse ok boobsa hoppa ut under manshow og da vil jaggu dama ha tilbake alle pengene som boobsa kostet! ← PR-stunt.
Gjest Catwoman Skrevet 18. mars 2007 #65 Skrevet 18. mars 2007 Har egentlig alltid trodd at Lene ALexandra er sånn passelig enkel. Men den videoen og sangen er jo bare så tvers igjennom tåpelig at den blir morsom - så jeg mistenker at hun kanskje har litt mer mellom øra enn jeg trodde likevel.
Miracl3 Skrevet 18. mars 2007 #66 Skrevet 18. mars 2007 Kjempe morsom, og helt klart fengende og et godt pr-stunt. Jenta kommer til å tjene penger på dette Go boobs
Dalila Skrevet 18. mars 2007 #67 Skrevet 18. mars 2007 Jeg mistenker henne IKKE for å ha mye mellom øra, etter å ha sett hennes opptreden på tv2 Fredag... Der Cecilie Kjensli (Cupido-dama) gjorde åpenlyst narr av henne ansikt til ansikt, og hun ikke SKJØNTE det, bare fniste og var enig i at hun ikke var særlig lur... Er det mulig? :klø:
Gjest beekeeper Skrevet 18. mars 2007 #68 Skrevet 18. mars 2007 Jeg mistenker henne IKKE for å ha mye mellom øra, etter å ha sett hennes opptreden på tv2 Fredag... Der Cecilie Kjensli (Cupido-dama) gjorde åpenlyst narr av henne ansikt til ansikt, og hun ikke SKJØNTE det, bare fniste og var enig i at hun ikke var særlig lur... Er det mulig? :klø: ← Samme her. Tenkte som så at jeg skulle gi dama en sjanse etter at folk prøver å få frem at hun er smart og tjener masse penger osv.. Men etter det programmet sier jeg det: Dama er jammen meg ikke den skarpeste kniven i skuffen! Det skal være sikkert!
Zelena Skrevet 18. mars 2007 #70 Skrevet 18. mars 2007 Helt utrolig dumt spør du meg. Så henne da hun var med i Robinson, var ikke mye mellom de øra der nei..... Men puppene er sikkert ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå