Gjest Tessmira Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Så har også Lene Alexandra fått prøvd seg i musikk bransjen, her kan dere se musikkvideo http://www.kjendis.no/2007/03/07/494244.html. Jeg sitter bare å rister på hodet og ler for meg selv her jeg sitter. Noen kamerater mente videoen av en eller anna grunn ble bedre uten lyd Hva synes så dere?
Samantha Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Hehe! Eg syns den var kul!! Full av ironi! (-håpa eg inderlig!)
aimee Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Jeg synes det er ganske flaut egentlig. Men dama har jo humor om dette, så det skal hun ha for.
agbre Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 Så damen på Oslotv i kveld. Er ikke sikker på hvor mye det er mellom øra der....
Adonia Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 og etter å ha sett henne på god kveld norge så tror jeg heller ikke hun er så veldig full av ironi! til og med typen og kameratene hans ble flau av å se på det..
minienthe Skrevet 8. mars 2007 #14 Skrevet 8. mars 2007 Jeg synes det er ganske flaut egentlig. Men dama har jo humor om dette, så det skal hun ha for. ← signerer
Gjest Zarah Skrevet 9. mars 2007 #18 Skrevet 9. mars 2007 Så utrolig dårlig at man nesten ikke finner ord for det!
Snasen Skrevet 9. mars 2007 #19 Skrevet 9. mars 2007 Hun burde fått bank. Humor eller ei. Ren skjær bank.
Snasen Skrevet 9. mars 2007 #20 Skrevet 9. mars 2007 og etter å ha sett henne på god kveld norge så tror jeg heller ikke hun er så veldig full av ironi! til og med typen og kameratene hans ble flau av å se på det.. ← Jeg så hun på Oslo-Tv. Hun virka ikke særlig ironisk ang videoen sin der heller. Hun har jobba gratis i 4 år for å få denne videoen. Er dette alt?? Assa... FIRE ÅR.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå