Aeriana Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Dette har sikkert vært oppe her tidligere, men jeg finner det ikke igjen akkurat nå. Jeg var hos frisøren i går, kjøpte meg Redken sjampo og balsam. Pris? 668,-!!!!! Ja, jeg vet det er helt sykt. Men, måtte ha det. Nå spør jeg dere damer som handler på nett: Hva kommer frakt og evt. gebyrer på totalt for en sjampo og balsam? Vet at hvis en handler under 200,- så slipper man å betale toll. Vet også at det er halve prisen, men det hjelper jo ikke hvis gebyrene og frakten blir deretter? Jeg opplevde å måtte betale 180,- i frakt og diverse for en genser fra Victoria Secret, og lurer nå på om det blir noe sånt for hårprodukter også???
Mint Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Det blir ingen ekstra gebyrer når du handler for under kr 200. Lookfantastic tar noe betalt for frakt, beløpet kommer an på hvor mange varer du kjøper. Når jeg handler Redken shampoo og balsam betaler jeg i overkant av kr 200 inkl frakt på Lookfantastic. Husker ikke ekstakt beløp, men det lønner seg helt klart i forhold til å handle hos frisør i Norge.
Aeriana Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 Takk for svar Da blir det LF neste gang ja, uten tvil Tar det forresten lang tid før varene kommer? Uke eller to?
Karamba Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Dette har sikkert vært oppe her tidligere, men jeg finner det ikke igjen akkurat nå. Jeg var hos frisøren i går, kjøpte meg Redken sjampo og balsam. Pris? 668,-!!!!! ← Det var sinnsykt dyrt! Jeg bestiller alltid Redken produktene mine hos Alternative Beauty. Det er det rimeligste alternativet jeg har funnet ihvertfall. Bestilte varer derfra i forrige uke; shampoo, balsam og en krem mot frizz til den nette sum av 203,- kr inkl frakt. Det tar lengre tid før en mottar varene fra AB, men jeg synes det er verdt det når en sparer så mye penger. Pleier å ta rundt 3 uker...
Gjest Advena Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Bestilte shampoo og balsam fra LF i to omganger, jeg. Da kom jeg under 200 og slapp toll. Tror det ble rundt 300 kr tilsammen. Varene blir levert iløpet av 2-3 dager.
Gjest NastyNice Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Alternative Beauty leverer ikke alltid da. Jeg bestilte shampo og balsam derfra for 1 1/2 måned siden som jeg ikke ennå har fått. Ikke svarer de på mail heller. Min mor bestilte også det samme, hun fikk bare shampo, selv om hun betalte for både shampo og balsam. Så det er ganske tvilsomt med servicen der i forhold til LookFantastic. Vil heller betale litt mer, og vite at varene kommer frem.
Irene_Pet Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Det skjedde ett eller annet med innlegget mitt... Vises dette mon tro? I alle fall fikk jeg tak i hårprodukter på www.balsam.no og de hadde nesten alle de kjente merkene fra frisøren... Endret 13. mars 2007 av Irene_Pet
Karamba Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Alternative Beauty leverer ikke alltid da. Jeg bestilte shampo og balsam derfra for 1 1/2 måned siden som jeg ikke ennå har fått. Ikke svarer de på mail heller. Min mor bestilte også det samme, hun fikk bare shampo, selv om hun betalte for både shampo og balsam. Så det er ganske tvilsomt med servicen der i forhold til LookFantastic. Vil heller betale litt mer, og vite at varene kommer frem. ← Jeg kjøper alltid Redken produktene hos AB. Har aldri hatt problemer med dem, og varene har alltid dukket opp.
Gjest Gjest_line_* Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Kan man ikke få tilbake penger fra LF, ved å sende de kvitteringen man har betalt, for å få ut produktene, tenker på mva. toll og gebyr?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Nei, det gjelder hos strawberrynet.com. SN har ikke så dårlig utvalg når det gjelder frisørprod nå, bla bumble&bumble, kerastase ++. Men ikke redken. Da slipper man frakt, moms og får rabatt om man har opparbeidet seg det.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Jeg har ett svar: SMART CLUB! Du får 1000 ml (!) Redkenshampoo og balsam-flasker for 349,-. De har alle seriene, var der sist for en uke siden. Når 250 ml koster ca 200,- på nettet, sier det seg selv at man sparer masse penger, og 1000 ml-flaskene varer sykt lenge!! De har også masse andre Redken-produkter superbillig.
Parfumfreek Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Jeg kjøper alltid Redken produktene hos AB. Har aldri hatt problemer med dem, og varene har alltid dukket opp. Jeg bestilte 3 produkter fra AB tidligere i sommer, men kun 2 prod. lå i pakken. Sendte mail, men fikk ikke noe svar. Jeg valgte Us shipping etter råd her på KG, siden norge (el europe) ikke sto oppført. Betalte da fryktelig lite i porto, og tenkte kanskje de derfor fjernet et av produktene mine ... Men men, uansett betalte jeg kun litt over 200,- for Redken shampo + balsam. Nå gikk jeg inn på AB igjen, og de hadde endret alternativene for shipping - nå hadde de standard shipping Europe til hele $ 27.95 (for 1. produkt!) Og da er det ikke AB lønnsomt lenger
Gjest Elfrida Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Jeg har ett svar: SMART CLUB! Du får 1000 ml (!) Redkenshampoo og balsam-flasker for 349,-. De har alle seriene, var der sist for en uke siden. Når 250 ml koster ca 200,- på nettet, sier det seg selv at man sparer masse penger, og 1000 ml-flaskene varer sykt lenge!!Ja, en liter til 349,- er en kjempebra deal. Men for å ta et eksempel så koster 300ml All Soft omtrent 70 kroner på Look fantastic. Så kommer det kanskje en 50-lapp i tillegg for porto, men allikevel er det en meget bra pris hvis man ikke har lyst til å kjøpe en liter. For litersflaskene varer virkelig lenge.
sweetdana Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Små flasker (300 ml) redken på smart club til 129,- De har også diverse av TIGI, kerastase etc etc der. Har hamstret inn siden de ikke har smartclub alle steder i landet !
Karamba Skrevet 3. august 2007 #15 Skrevet 3. august 2007 Jeg bestilte 3 produkter fra AB tidligere i sommer, men kun 2 prod. lå i pakken. Sendte mail, men fikk ikke noe svar. Jeg valgte Us shipping etter råd her på KG, siden norge (el europe) ikke sto oppført. Betalte da fryktelig lite i porto, og tenkte kanskje de derfor fjernet et av produktene mine ... Men men, uansett betalte jeg kun litt over 200,- for Redken shampo + balsam. Nå gikk jeg inn på AB igjen, og de hadde endret alternativene for shipping - nå hadde de standard shipping Europe til hele $ 27.95 (for 1. produkt!) Og da er det ikke AB lønnsomt lenger Å, så utrolig kjedelig at de har endret alternativene for shipping!! Det var litt av en pris på frakten!! Har alltid fått alle produktene som jeg har bestilt, jeg. Mulig jeg bare har hatt flaks. Ikke vet jeg... Men tror ikke at jeg kommer til å bestille derfra mer med de prisene...
Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 5. august 2007 #16 Skrevet 5. august 2007 jeg kjøpte en liter Redken shampoo på ebay, betalte 180 kr inkl. frakt:) Har bestilt balsamen også, det kom på litt over 200 inkl frakt:) Elsker redken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå