Drua Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Fant noe bacon i fryseren som gikk ut på dato som ferskvare i desember, men hvor lenge holder det seg over holdbarhetsdato når det har vært fryst? Endret 8. mars 2007 av Drua
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Sjekk denne: http://www.gilde.no/article11074-10210.html
Maja_83 Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Hmmm... Jeg bruker alltid ta det på feelingen jeg... Litt overrasket over at Gilde's oversikt viser at f.eks salt kjøtt bare holder seg 2 mndr i frysen... Har da spist saltet kjøtt som har vært frosset lenger enn som så.
Gjest blixen Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Så rart at du spurte om det i dag, for det lurte jeg også på! Skulle lest her først. Vel, vi blir vel dausjuk vi nå, det baconet vi spiste i dag, hadde ligget en evighet i fryseren. Neida, går nok bra. Har fått vondt i magen rimelig kjapt etter å ha spist noe som var dårlig før, og enda kjenner jeg ingenting, så vi berger vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå