Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet

Hvor får man kjøpt dette og hva hjelper det mot?

Må jeg blande selv eller noe sånn?

Skrevet

Jeg kjøpte min på nett, aromaklinikken.no. Kjøpte i pulverform som jeg skal blande ut selv. Har funnet ut at neste gang så kjøper jeg i tube, fordi jeg nesten aldri gidder å blande de greiene :)

Jeg bruker det mot urenheter og svarte prikker. Tar det med andre ord bare på nese og hake. Og gjett om du kjenner at du har på leirmasken!

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg blir fort fettete i pannen og det er fælt, hjelper det mot det?

Hvor kan jeg kjøpe tube og hvordan merker man at man har dne på :ler:

Skrevet

Det er vel talget som gjør at du blir fet i pannen så å bruke grønnleire en gang i uken kan ikke skade :)

Ja hvordan skal jeg forklare det da.. Den liksom strammer huden. Helt forferdelig! :ler: Så jeg klarer nesten aldri ha den på i 15-20 min fordi jeg går amokk! hehe

Men du føler nå at det virker når det skjer :)

Gjest Tweek
Skrevet

Kult! Må se etter det da ;)

Finnes det på sånn helsekost forretninger da?

Skrevet

Hmm. Jeg føler liksom at det må finnes på helsekost, men jeg er neimen meg ikke sikker.

Skrevet

Jeg fant min på helsekost, men er i tvil om jeg tør å brukde den siden jeg har tørr og rød vinterhud.

• 2 uker senere...
Gjest Yoghurt
Skrevet
Jeg fant min  på helsekost, men er i tvil om jeg tør å brukde den siden jeg har tørr og rød vinterhud.

Hvilken helsekost var dette? Noen som vet om jeg kan finne det i Trondheim? har nemlig ikke mulighet til å bestille over nett..

Skrevet
Jeg fant min  på helsekost, men er i tvil om jeg tør å brukde den siden jeg har tørr og rød vinterhud.

da burde du vente. jeg bruker ikke min om vinteren, for da blir det bare verre. grønn leire funker ikke mot tørr hud

Skrevet

grønn leire er helt super! men pass på å kjøp den som er 100 prosent ren.

Skrevet (endret)
Finnes det på Body Shop ?

Er dette noe av det samme.. ?

nei.. den er ikke 100 ren, og inneholder masse andre stoffer.

selges kun på noen helsekost butiker, og nettbutikker tror jeg..

Endret av mee mee
Annonse
Skrevet

Kjøp hvitleire i stedet, den er mildere. Hvis du i det hele tatt trenger maske nå da.

Skrevet

Tror dere at de har grønnleire på Life?

Det er den helsekosbutikken som er nærmest meg :)

Gjest Yoghurt
Skrevet

Ja, det lurer jeg og på, skal til byen i morgen.. Jeg vet det ikke skader meg å spørre eller noe da, men det kan være greit og vite på forhånd.

Skrevet

Jeg prøvde på Sunkost her jeg bor, og der hadde de ikke. Endte opp med å bestille på internett. Bestilte herfra: http://www.aya.no/. Foretok bestillingen sent en fredags kveld og fikk pakken onsdag. Fikk jeg med to gratis såper "grunnet forsinkelsen"!

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...