Gjest Tweek Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hvor får man kjøpt dette og hva hjelper det mot? Må jeg blande selv eller noe sånn?
Nemesis Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Jeg kjøpte min på nett, aromaklinikken.no. Kjøpte i pulverform som jeg skal blande ut selv. Har funnet ut at neste gang så kjøper jeg i tube, fordi jeg nesten aldri gidder å blande de greiene Jeg bruker det mot urenheter og svarte prikker. Tar det med andre ord bare på nese og hake. Og gjett om du kjenner at du har på leirmasken!
Gjest Tweek Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Jeg blir fort fettete i pannen og det er fælt, hjelper det mot det? Hvor kan jeg kjøpe tube og hvordan merker man at man har dne på
Nemesis Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Det er vel talget som gjør at du blir fet i pannen så å bruke grønnleire en gang i uken kan ikke skade Ja hvordan skal jeg forklare det da.. Den liksom strammer huden. Helt forferdelig! Så jeg klarer nesten aldri ha den på i 15-20 min fordi jeg går amokk! hehe Men du føler nå at det virker når det skjer
Gjest Tweek Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Kult! Må se etter det da Finnes det på sånn helsekost forretninger da?
Nemesis Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Hmm. Jeg føler liksom at det må finnes på helsekost, men jeg er neimen meg ikke sikker.
Gjest Meep Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 Jeg fant min på helsekost, men er i tvil om jeg tør å brukde den siden jeg har tørr og rød vinterhud.
Gjest Yoghurt Skrevet 23. mars 2007 #11 Skrevet 23. mars 2007 Jeg fant min på helsekost, men er i tvil om jeg tør å brukde den siden jeg har tørr og rød vinterhud. ← Hvilken helsekost var dette? Noen som vet om jeg kan finne det i Trondheim? har nemlig ikke mulighet til å bestille over nett..
mee mee Skrevet 23. mars 2007 #12 Skrevet 23. mars 2007 Jeg fant min på helsekost, men er i tvil om jeg tør å brukde den siden jeg har tørr og rød vinterhud. ← da burde du vente. jeg bruker ikke min om vinteren, for da blir det bare verre. grønn leire funker ikke mot tørr hud
mee mee Skrevet 23. mars 2007 #13 Skrevet 23. mars 2007 grønn leire er helt super! men pass på å kjøp den som er 100 prosent ren.
Mediocre Skrevet 23. mars 2007 #14 Skrevet 23. mars 2007 Finnes det på Body Shop ? Er dette noe av det samme.. ?
mee mee Skrevet 23. mars 2007 #15 Skrevet 23. mars 2007 (endret) Finnes det på Body Shop ? Er dette noe av det samme.. ? ← nei.. den er ikke 100 ren, og inneholder masse andre stoffer. selges kun på noen helsekost butiker, og nettbutikker tror jeg.. Endret 23. mars 2007 av mee mee
dront Skrevet 23. mars 2007 #16 Skrevet 23. mars 2007 Jeg fant min på helsekost, men er i tvil om jeg tør å brukde den siden jeg har tørr og rød vinterhud. ← Kjøp hvitleire i stedet, den er mildere. Hvis du i det hele tatt trenger maske nå da.
Sjokoladebiten Skrevet 23. mars 2007 #17 Skrevet 23. mars 2007 Tror dere at de har grønnleire på Life? Det er den helsekosbutikken som er nærmest meg
Gjest Yoghurt Skrevet 23. mars 2007 #18 Skrevet 23. mars 2007 Ja, det lurer jeg og på, skal til byen i morgen.. Jeg vet det ikke skader meg å spørre eller noe da, men det kan være greit og vite på forhånd.
Mandel Skrevet 24. mars 2007 #19 Skrevet 24. mars 2007 Jeg prøvde på Sunkost her jeg bor, og der hadde de ikke. Endte opp med å bestille på internett. Bestilte herfra: http://www.aya.no/. Foretok bestillingen sent en fredags kveld og fikk pakken onsdag. Fikk jeg med to gratis såper "grunnet forsinkelsen"!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #20 Skrevet 4. desember 2008 her er en fin grønn leire skum for tørr og sensitive hud http://aromaklinikken.no/shop/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå