Dystonia Skrevet 28. mars 2002 #1 Del Skrevet 28. mars 2002 Noen tips om hva jeg kan finne på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. mars 2002 #2 Del Skrevet 28. mars 2002 Ut i solen!!!! er det ikke sol, så kom deg ut, gå en tur, i byen, i marka, skogen, boligfeltet - røre på seg! Rydde et klesskap. Lese en bok - påskekrim er sterkt undervurdert! Ring en venn, hvis ikke, skriv et brev! Se på tv da hvis du ikke orker noe mer... Klem fra meg som farter huset rundt og rydder og tørker støv og skal snart sette meg på balkongen for å nyte litt påskesol med en ny krimbok! Og av en eller annen grunn står pc'en på og jeg må strø innom da...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dystonia Skrevet 28. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mars 2002 Det pissregner ute her:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. mars 2002 #4 Del Skrevet 28. mars 2002 Ta på deg regntøy da vel! Eller vær inne og les en bok! Har du ikke ett eneste klesskap å rydde i??? Wow! Eller sitt og kjed deg...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. mars 2002 #5 Del Skrevet 28. mars 2002 He he jeg må le . Tusenfryd, hvis du ikke har barn har du fått en liten forsmak på det. Synes du klarer deg bra. _________________ (care)1212[ Dette Innlegg er endret av: care den 2002-03-28 12:29 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dystonia Skrevet 28. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 28. mars 2002 Ikke så lett å rydde klesskap når man sitter i rullestol... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. mars 2002 #7 Del Skrevet 28. mars 2002 Neida, Dystonia - det kan jeg godt forstå. Men jeg er helt sikker på at det er andre ting du kan finne på! Hvis ikke hele saken er at du er litt giddaløs da... og det er helt klart lov å være når det er påske. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dystonia Skrevet 28. mars 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 28. mars 2002 Jeg er kanskje litt giddesløs... Burde kanskje prøve å pakke litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 1. april 2002 #9 Del Skrevet 1. april 2002 Hei på deg Dystonia Hva med å ta deg en tur med sykkelen?(Har sett at deg sykle et par ganger skjønner du. Syns du er ei kjempetøff dame ) Det begynner å bli bart i Steinkjer nå, t.o.m leirkallen sto langs husveggene på Hint. Jeg,sambo(gikk forresten i klassen din på vgs) og vår datter var en tur på Ho-øya på lørdag; der var det stappfullt!!! Ikke alle som stikker til fjells! Håper du fikk kost deg i sola (som kom tilslutt). Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dystonia Skrevet 1. april 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 1. april 2002 Hvem er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 1. april 2002 #11 Del Skrevet 1. april 2002 Har sendt deg Privat melding jeg... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi* Skrevet 2. april 2002 #12 Del Skrevet 2. april 2002 Å kjede seg, er vel ikke det at man ikke har noe å gjøre, det er vel mer at man ikke gidder å engasjere seg. Du har i alle fall PC og på nettet ligger tusener av muligheter, ikke bare diskusjonsfora og chatting, slektforsking ... Men også informasjon av alle slag. Du finner mye spennende her, bruk søkemotorene og tiden forsvinner. Mitt problem etter jeg har fått PC, er at det er vanskelig å få tiden til å strekke til. Men selvsagt det er mye annet å drive på med.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dystonia Skrevet 2. april 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 2. april 2002 Joda, men når man sitter foran pc'n 12-15 timer om dag kan man jo gå tom for ideer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi* Skrevet 2. april 2002 #14 Del Skrevet 2. april 2002 Skulle gjerne hatt anledning åsitte så lenge foranPCen hver dag. Driver med slektforsking pr. nett og det er tidkrevende og spennende.....*sss* Men det er ikke hvordan du har det, men hvordan du tardet....*s* _________________ Sussi med stjerne1212[ Dette Innlegg er endret av: Sussi* den 2002-04-02 21:07 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå