Gå til innhold

Hypnose behandling

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har begynt i behandling hos psykolog.

En dyktig en

Han vil prøve på hypnose behandling på meg.

Noen som har vært borti dette???

Ble veldig nyskjerrig....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hypnose er interessante greier. Jeg har invalidiserende angst og vanligvis er livet et angsthelvete, men av og til, med ujevne mellomrom klarer jeg å hypnotisere meg selv og det er som å komme til himmelen, helt fantastisk, helt angstfri.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg har gått til hypnose for røykeslutt :) Fungerte utmerket, men begynte igjen etter noen måneder. Dette kunne jeg ha stoppet igjen hvis jeg oppsøkte hypnotisøren igjen, men dumme meg gjorde ikke det

Skrevet

Kan jeg få spørre hvor mye du betalte,og om du ble kvitt røykesuget med en gang? Har alvorlig søtsug,og har tenkt mye på å prøve hypnose. Prøvd alt av chrom,homøopati etc uten virkning. :forvirret:

Gjest Frysepulver
Skrevet
Kan jeg få spørre hvor mye du betalte,og om du ble kvitt røykesuget med en gang? Har alvorlig søtsug,og har tenkt mye på å prøve hypnose. Prøvd alt av chrom,homøopati etc uten virkning. :forvirret:

Tror det var 600 eller 650 pr gang, gikk fire ganger - det som er anbefalt. Ble helt utrolig nok kvitt røykesuget, det gikk mye lettere enn jeg hadde trodd :)

http://www.hypnoterapi.no/

Skrevet

Interessant! Har ikke egen erfaring, men kikket på linken til Frysepulver. Kanskje jeg skulle gått til noe sånt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...