Gå til innhold

Hva er det med han?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_deilig_*
Skrevet

I begynnelsen så slikket han meg mye og begjærlig,brukte fingrene inni meg og gav meg den ene orgasmen etter den andre.Men nå :grine: Nå bare gnir han hardt og fort to-tre ganger på klitorisen før han legge seg over meg og trer den inn!!!Herregud hva har skjedd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mann 36_*
Skrevet
I begynnelsen så slikket han meg mye og begjærlig,brukte fingrene inni meg og gav meg den ene orgasmen etter den andre.Men nå :grine: Nå bare gnir han hardt og fort to-tre ganger på klitorisen før han legge seg over meg og trer den inn!!!Herregud hva har skjedd?

Nå syns han det er kjedlig å gjøre dette gang på gang, det er bare å innse.... det han ønsker er å knulla fitta di og få tømt seg uten at det skal ta halve kvelden.

Skrevet

vanskelig å si, men jeg tror neppe det er som den bitre mannen over sier at han bare ønsker å få tømt seg. kanskje er han sliten, eller om det skjer gjentatte ganger så er det kanskje blitt kjedelig. er du flink til å yte det samme for ham? sørg for å piffe opp ting litt!

Gjest Gjest
Skrevet
Nå syns han det er kjedlig å gjøre dette gang på gang, det er bare å innse.... det han ønsker er å knulla fitta di og få tømt seg uten at det skal ta halve kvelden.

Han får ikke tømt seg heller da :grine: Han har problemer med å komme og det har han hatt gjennom hele forholdet :grine:

Gjest Gjest
Skrevet
vanskelig å si, men jeg tror neppe det er som den bitre mannen over sier at han bare ønsker å få tømt seg. kanskje er han sliten, eller om det skjer gjentatte ganger så er det kanskje blitt kjedelig. er du flink til å yte det samme for ham? sørg for å piffe opp ting litt!

Ja jeg elsker å suge,kose med han.

Skrevet

Vær åpen og fortell ham hva du liker... Så lenge man tør å være ærlig og åpen i forholdet, spesielt seksuelt, så bør du fortelle ham hvordan du føler sexen dere imellom er. Mannen er ganske enkel så du må ikke forvente at han vet at du forventer/trenger mer. Si det til ham! :)

Skrevet
Vær åpen og fortell ham hva du liker... Så lenge man tør å være ærlig og åpen i forholdet, spesielt seksuelt, så bør du fortelle ham hvordan du føler sexen dere imellom er. Mannen er ganske enkel så du må ikke forvente at han vet at du forventer/trenger mer. Si det til ham!  :)

Vår seksualitet er like kompleks og mangeartet som kvinners!

Skrevet

Hvordan er livet deres utenom sexen da? Har dere det travelt, er han mye sliten, går det mye i rutiner, mangler forholdet fres m.m.?

Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

(mod)

Gjest Gjest_deilig_*
Skrevet
Hvordan er livet deres utenom sexen da? Har dere det travelt, er han mye sliten, går det mye i rutiner, mangler forholdet fres m.m.?

Nei alt annet er bra synes jeg.Men det er foressten jeg som er mest sliten og tar meg av hus og hjem og unger.Han har en stillesittende jobb.Og gjør ikke noe husarbeid eller noe..Så det kan ikke være at han er sliten.

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Nei alt annet er bra synes jeg.Men det er foressten jeg som er mest sliten og tar meg av hus og hjem og unger.Han har en stillesittende jobb.Og gjør ikke noe husarbeid eller noe..Så det kan ikke være at han er sliten.

Ta det opp med ham, ikke med oss (det var ikke et sleivspark til deg altså, tråden er god ;) ) Men dere må prate sammen. Det er helt naturlig at han er lei av å slikke/fingre deg i lange tider dersom han hele tiden har problemer med å komme selv. Slikt går man jo lei av ganske fort vil jeg tro. Han har et problem, av enten psykisk eller fysisk karakter (eller begge deler) som han trenger hjelp til. At du er den som hjelper ham i gang med denne prosessen er jo bare positivt og vil helt sikkert betale seg både på den ene og andre måten ;)

Skrevet

Jeg har flere kompisser som sier de syntes sex har blitt kjedelig, men de har aldri gått noe veldig inn på grunnene for det. Jeg syntes vel du burde snakke med han om det, men gjøre det på en positiv måte. Du kan jo foreslå en handel "hvis du slikker meg skikkelig nå så skal du få en avsugning du aldri glemmer!" :ler:

Gjest Elfrida
Skrevet
Nå bare gnir han hardt og fort to-tre ganger på klitorisen før han legge seg over meg og trer den inn!!!Herregud hva har skjedd?

Du lar ham tydeligvis gjøre det uten å mukke, kanskje han tror du syns det er deilig sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...