Kira27 Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hei, har skikkelig problemer med å finne meg en favorittbutikk i Oslo, burde egentlig ikke være så vanskelig, men etter jeg ble 31år har jeg problemer med å finne butikker som har kuule, feminine klær. Føler ikke jeg lengre kan kle meg som jeg var 25år og jeg vil heller ikke kle meg som jeg er 40år Tidligere likte jeg BikBok, men nå er det svært sjelden jeg finner noe jeg liker. Er på utkikk etter kule, feminine klær som passer en liten og slank kropp.
Gjest Deception Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Hva med Mexx, Filippa K, Zara, Oasis, Mango? Jeg er selv liten og slank, og finner klær på nevnte steder, kanskje med unntak av Mango, der jeg synes de har litt rar fasong på klærne. Du kan også se etter klær fra Soaked in Luxury; det er et dansk merke som har masse fint til en helt OK pris.
Catzy Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Hva med Neste Stopp? Noa Noa? Liker du farger, mønstre eller helst svart og hvitt? Litt lettere å begrense forslagene til noe som ikke blir helt feil. Og hva er budsjettet ditt? Også greit før man foreslår masse rart i hver ende av skalaen.
Gjest Gjest 1 Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hva med Mexx, Filippa K, Zara, Oasis, Mango? Jeg er selv liten og slank, og finner klær på nevnte steder, kanskje med unntak av Mango, der jeg synes de har litt rar fasong på klærne. Du kan også se etter klær fra Soaked in Luxury; det er et dansk merke som har masse fint til en helt OK pris. ← Samt i tillegg In Wear, Esprit, Morgan og butikkene i Christiania Glasmagasin, Palèet og Steen & Strøm. Endret 8. mars 2007 av Gjest 1
Kira27 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 Hva med Neste Stopp? Noa Noa? Liker du farger, mønstre eller helst svart og hvitt? Litt lettere å begrense forslagene til noe som ikke blir helt feil. Og hva er budsjettet ditt? Også greit før man foreslår masse rart i hver ende av skalaen. ← Er nok mest glad i jordfarger og creme, men må jo ha litt farger innimellom for å lyse litt opp (har noe grønt og rosa). Mønstre er jeg nok ikke så veldig glad i, selv om jeg har noen unntak i garderoben min Svart og hvitt blir nok litt stramt for meg. Budsjettet er vel ala det man finner på Oasis og Mexx. Er på utkikk etter kuule nye topper og skjorter, kanskje en fin bukse som ikke er jeans (har stortsett kun jeans...). Har dere noen gode forslag, linker? Du kan også se etter klær fra Soaked in Luxury; det er et dansk merke som har masse fint til en helt OK pris. ← Hvilke butikker selger Soaked in Luxury, har ikke hørt om det merket før, har de noen nettside? Takk for gode tips, da blir det kanskje shopping til helgen :-D
Gjest Elastica Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Bruuns Bazaar og andre butikker i Skovveien på Frogner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå