Gå til innhold

Underlivsplager igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med hva dette er...?

Har i lengre tid vært plaget med vond lukt nedentil... Prøvde meklesyrekapsler og det hjalp en periode. Men lukten kom tilbake igjen.

Nå har jeg også fått intens kløe og rødhet nedentil (det er sikkert fordi jeg har klødd meg sånn) Litt svie er det også.

Jeg har veldig mye utflod som er gul på farge.

Jeg tenkte at det var bakteriell vaginose, men ble plutselig redd for at det er noe mer alvorlig... Er livredd for at det er klamydia eller noe.. Kan symptomene på dette være slik jeg beskriver?

Jeg har forøvrig fast partner som er den eneste jeg har vært med. Om han har vært utro? Tviler jo på det! Men selvsagt, man vet jo aldri 100 %. Men hvis han hadde gjort noe slikt er jeg ganske sikker på at han hadde brukt kondom i såfall.

Ja, jeg har bestilt legetime. Problemet er bare at det er 2 uker til. Er lenge å gå å vente slik...

Tenkte på å kjøpe en selvtest for klamydia på apoteket. Og hvis jeg får postiv må jeg jo bare få komme raskere til lege. Men igjen tror jo ikke at det er dette... men jeg er litt dramatisk av meg og tenker ofte det værste.

Tenker jo på sopp pga kløen, har hatt dette før.. men da luktet det ingenting og utfloden var klumpete og hvit. Så jeg tror ikke jeg har det nå.

Gjest Gjest
Skrevet

Klamydia hadde ikke blitt dempet av melkesyrebakterier. Vil tippe sopp eller en eller annen ubalanse i floraen der nede.

Skrevet

Hvis det klør veldig så må du ringe til legen igjen og få en hastetime. To uker er ganske lenge å gå med sånt ubehag, men du må jo se selv. Tipper også på en eller annen ubalanse. Håper hvertfall du får tatt knekken på det for godt :)

Skrevet (endret)

Du må ringe legen igjen å si hva det gjelder så får du time raskt. Undrer meg litt over at du ikke har vært hos lege tidligere for bv er ikke noe du kan kurere selv med melkesyrekapsler.

Klamydia er i de fleste tilfeller en symptomfri sykdom.

Endret av Antoinette
Skrevet

Synes det hørtes ut som sopp jeg og det er jo helt ufarlig.

Nå skal man vel helst få dette diagnostert første gang av lege, men 2 uker er jo leeeenge dersom det klør.

Sopp kureres med en Canesten kur som du får på apoteket. Men som de andre sier her: ring tilbake til legen og si hvordan du har det. Da pleier iallefall min lege få meg inn fort

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...