Tigerlily Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har hatt lyst på gladiatorsandaler siden i forfjor sommer, og har bestemt meg for å skaffe meg et par for denne sommersesongen. Det er foretrukket om de er i ekte lær, enten mørkebrune eller i naturlig skinnfarve. Flate, ingen hæl, definitivt ikke kilehæl! Pris egentlig ikke et problem, men max 1000kr. Noen som vet om gladiatorsandaler? Gleder meg til å gå i søte sommerkjoler og 70-tallsinspirerte maxikjoler med de perfekte gladiatorsandalene til!
Mediocre Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Vet ikke helt om det er slike du er på jakt etter da, men hva med disse eller disse ?
Tigerlily Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 De siste er det jeg ser etter, ja! Takk skal du ha! Men hvordan er kvaliteten på sko fra Ellos? Jeg vil jo gjerne ha dem en god stund, er primært derfor jeg vil ha sko i ekte lær.
Gjest Shayla Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 De siste er det jeg ser etter, ja! Takk skal du ha! Men hvordan er kvaliteten på sko fra Ellos? Jeg vil jo gjerne ha dem en god stund, er primært derfor jeg vil ha sko i ekte lær. ← Du får vel det du betaler for vil jeg tro.....
Mediocre Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Har ikke kjøpt sko derfra før, så er litt usikker på kvaliteten. Men det er vel josefssons sine sko, om jeg ikke tar helt feil? (Uten at jeg vet om det har noe å si for kvaliteten sin del) Kan tenke meg at det er vanlig din sko /haaland sko kvalitet på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå