Metis Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Trenger snart ny øyesminkefjerner, noen som vil komme med noen anbefalinger? De siste to-tre årene har jeg brukt dermalogica sin, men er keen på å prøve noe nytt.
MissJenny Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 ikke sikkert loreal kan måle seg med dermalogica, men jeg liker den og den fjerner alt. mens nivea sin svir som et helvete! Ellers så har jeg prøvd clinique sin, og den er veldig fin
Mediocre Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 ikke sikkert loreal kan måle seg med dermalogica, men jeg liker den og den fjerner alt. mens nivea sin svir som et helvete! Ellers så har jeg prøvd clinique sin, og den er veldig fin ← Bruker L'oreal sin gentle eye make-up remover. Funker fint for meg
snooops Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Lancome og YSL sine tofasefjenere er kjempegode.
Gjest Deception Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Hvis du vil ha noe som er like mildt som Dermalogica, kan du prøve Quick&Easy fra Juvena, som du får hos Cubus. Det er en tyntflytende gele som fjerner sminke skånsomt, og den virker også litt kjølende. Den duger derimot ikke til vannfast, men det gjør ikke Dermalogica sin, heller. Til vannfast er tofase-fjernere best; mine favoritter er YSL, Biotherm og Lumene.
Anutten Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Eg syns simple e best e uten alkohol og parfyme og fjerne tilogmed vannfast maskara! Billige e de åg
ehv61 Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 L`Oreal gentel eyemakeup remover. Den beste jeg har hatt.
Gjest Aloha Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 Clarins Instant Eye Make Up Remover. Etter jeg begynte med den bruker jeg aldri noen annen, den er bare best!!
LilleBille Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Jeg bruker Juvena (gel på tube) - det er den beste jeg har vært borte i - og gir ikke hinne på øynene.
Shanka Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 Synes YSL og LANCOME sin funker dårlig for meg, må gni unødvendig masse, og flaska på 100 ml blir jo tømt på under 1 måned! Da foretrekker jeg nok heller den til 33 kr på KIWI- simple!
Gjest Cerise Skrevet 9. mars 2007 #13 Skrevet 9. mars 2007 Hvis du vil ha noe som er like mildt som Dermalogica, kan du prøve Quick&Easy fra Juvena, som du får hos Cubus. Det er en tyntflytende gele som fjerner sminke skånsomt, og den virker også litt kjølende. Den duger derimot ikke til vannfast, men det gjør ikke Dermalogica sin, heller. Til vannfast er tofase-fjernere best; mine favoritter er YSL, Biotherm og Lumene. ← Jeg prøvde sminkefjerneren fra Juvena etter å ha lest et tips fra Deception, og den er super til sminke som ikke er vannfast (bruker bare det). Koster 125 på cubus, men virker ganske drøy på meg!
Gjest Deception Skrevet 9. mars 2007 #14 Skrevet 9. mars 2007 Simple sin synes jeg er elendig, den fjerner knapt ikke-vannfast sminke, og til vannfast er den totalt udugelig. Men smaken er tydeligvis som baken.
tekopp Skrevet 9. mars 2007 #15 Skrevet 9. mars 2007 Ser det er flere som har anbefalt L'Oreal gentle eye-makeup remover, det er den beste jeg har prøvd. Varer lenge og virker ikke som om den "sliter" så mye.
Gjest *Tara* Skrevet 9. mars 2007 #16 Skrevet 9. mars 2007 Lancome sin mørkeblå sminkefjerner er genial .. trenger ikke gni i det hele tatt .. men det må være den med olje.
Rosenrød Skrevet 9. mars 2007 #17 Skrevet 9. mars 2007 Simple sine ansiktservietter er glimrende! Jeg tar bort sminke med dem, og så bruker jeg et renseprodukt for resten av huden etterpå.
kitekatt Skrevet 9. mars 2007 #19 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Simple sin synes jeg er elendig, den fjerner knapt ikke-vannfast sminke, og til vannfast er den totalt udugelig. Men smaken er tydeligvis som baken. ← jah...også legger den igjen et ekkelt lag på huden.... Bruker også L'oreal og er superfornøyd Endret 9. mars 2007 av kitekatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå