Gjenglemt sykkellås Skrevet 17. mars 2007 #22 Skrevet 17. mars 2007 Et godt tørrfôr er alt katten trenger ← Grønnsaker, fisk og grovbrød er alt mennesket trenger. Men vi liker jo å kose oss. Det samme gjør katter.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. mars 2007 #23 Skrevet 17. mars 2007 Til daglig får kattene våre Hills tørrfor, og av og til får de kokte usaltede torskefileter. Den ene katten vår spiser kun disse to tingene. Den andre spiser nærmest hva som helst, til og med mat med hvitløk i.
Arkana Skrevet 17. mars 2007 #24 Skrevet 17. mars 2007 Den andre spiser nærmest hva som helst, til og med mat med hvitløk i. ← Det gjør den eldste vår også. Hun elsker hvitløksost og noe av det beste hun vet er min hotte karrisaus.
Havfrua Skrevet 19. mars 2007 #25 Skrevet 19. mars 2007 Katten min får Specific tørrfòr til daglig, og bittelitt boksemat. En sjelden gang koker jeg torsk til han og da er han helt vill. Spist reker her om dagen og da fikk han selvsagt ett par smaksprøver.
Lilith Skrevet 19. mars 2007 #26 Skrevet 19. mars 2007 Grønnsaker, fisk og grovbrød er alt mennesket trenger. Men vi liker jo å kose oss. Det samme gjør katter. ← Det har du helt rett i
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå