Løvinne70 Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 (endret) http://www.fotoknudsen.no/archive49/130120...AKjDSUAsJZX.JPG Kan jeg gå med sånne sko til "finbukser", eller er de kjerringaktig? Jeg har noen svarte fristidssko fra Adidas som passer godt til dongeribukser. Eller bruker jeg støvletter når jeg skal være litt tøffere Men når jeg går med finsko må jeg ha noen sko som passer litt bedre. Vil ikke ha sko med hæler over 4 cm da jeg er ganske høy og ikke føler meg komfortabel med det. Innlegget endret. Reglene Arwen (mod) Endret 8. mars 2007 av Arwen
Løvinne70 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 Eh ser du ikke bilde? Jeg ser... Har jeg gjort noe galt da :klø:
Løvinne70 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 Hmm nå ser jeg bare ett rødt kryss... Har lastet opp fra FotoKnudsen.
Løvinne70 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2007 Hvordan gjør jeg det da? Har ikke gjort dette før jeg og klarte ikke finne noe info om det her
Gjest Deception Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Det er ikke lov å legge ut bilder rett i innlegg, så kanskje det er forklaringen?
Løvinne70 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2007 Det er ikke lov å legge ut bilder rett i innlegg, så kanskje det er forklaringen? ← Opps det viste jeg ikke. Hvordan kan jeg da legge til bilder?
Gjest Deception Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Du kan for eksempel legge ut en link til siden hvor bildet finnes. Supermedlemmer kan legge ut bilder i innlegg, men de må vel være lastet opp på KGs server, tror jeg?
MissJenny Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 jeg ser bilde nå... og ja de er litt kjerrig. sorry! Det finnes så utrolig my lekre sko der ute, så velg noen andre enn de der.
Gjest Marillia Skrevet 8. mars 2007 #13 Skrevet 8. mars 2007 Jeg synes at skoene er litt kjerringaktig, men helt grei. Jeg har noen lignende brune sko på meg i dag. Dette fordi jeg ikke kan bruke sko med høye hæler når jeg har vondt i ryggen, og fordi jeg ikke er så glad i å bruke joggesko på jobb.
Gjest Shayla Skrevet 8. mars 2007 #14 Skrevet 8. mars 2007 Syns de var litt kjerring aktig ja.. Selve sko formen og typen kunne vært bra, Men ikke disse. Finnes mange av samme type som ser litt mindre kjerring ut
Løvinne70 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. mars 2007 Takk for svar jenter Det var det jeg fryktet. Fikk heldigvis låne de med hjem og kan komme tilbake med de i dag :-D
Karamba Skrevet 8. mars 2007 #16 Skrevet 8. mars 2007 Synes også de er kjerring. Likte de ikke i det hele tatt....
Simpleminded Skrevet 8. mars 2007 #17 Skrevet 8. mars 2007 Jeg syns fint at disse kan brukes til dongeri-bukser som dekker litt over skoene, men ikke til skjørt... Dersom du skal ha noen fine jobbe-sko anbefaler jeg i så fall tålig lave, flate heler
Gjest Reven Skrevet 8. mars 2007 #20 Skrevet 8. mars 2007 Det er en ting jeg ikke skjønner. Du finner et par sko du liker, tar dem med hjem, og spør ekspertene på KG om godkjenning. Ekspertene på KG svarer, og plutselig liker du ikke skoene likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå